Alla inlägg den 17 september 2011

Av Anna-Karin - 17 september 2011 19:50

Spenderat 11,5 timmar på jobbet idag.. 7-18.30 Riktigt segt.

Men dagen börja jätte bra med fika o grejer :) Therese hade gjort smörgåstårta o vi fira att Peter (vaktmästarn) fyllt 50 o att jag slutar imorgon ;)
Riktigt trevligt ! Jag är riktigt nöjd med folket jag jobbat med... Vintergänget slår allt ! Underbara människor ! Men nu tackar jag för mig o lutar mig tillbaka... Jag kallar det pension :) Hah !

Var o handlade lite efter jobbet, Blev hemmagjorda hamburgare till middag ! Mums !
O nu väntar jag på Pappa som kommer o lämnar svamp åt oss :)

Snart läggdags känner jag... Upp o jobba 7 imorgon igen ! Fy bubblan.. jag o morgonar.. Nej nej nej.
Meeen sen såå !!

Onsdag blire en tripp till Norge, Trysil närmare bestämt! Ska ta en roadtrip med Therese dit, Hon ska minsann på anställningsintervjuv ! :)

Nej usch va jag bara skriver för o skriva.. så trött så jag skriver åt höger å vänster..

Jag tar o rundar av här..

Tack för mig !



Puss o Kram !

Ovido - Quiz & Flashcards