Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Kaos..

Av Anna-Karin - 16 september 2011 11:19

Hej på er !! :)


Ni minns att jag skrivit om att jag o Jimmy bokat 3D / 4D ultraljud i Stockholm väl? :)
Planerna var att vi skulle dit den 4:e November o bo på hotell.. värsta sviten ;)
Så ringer barnmorskan från tittut ultraljud mig på kvällen iförrgår, Kl va runt halvåtta.. " Vi måste avboka eran tid då jag kommit på idag att jag ska vara ledig med min son som har höstlov "

- Vaaaaa???? Men vi har ju bokat o betalt hotell.. Utan nån form av återbetalningsmöjlighet...   

Så där satt jag mitt på kvällen o va arg så jag knappt kunde andas.. Vi har alltså betalat 1600 :- för ett hotellrum som vi inte kan boka av ...   

Ringer booking.com som vi bokat igenom o hoppas dom kan hjälpa mig.. Näää.. tyvärr. Hotellet kunde inte jobba på det viset..

Så jag tar o letar tag i en mejladress o skriver till hotellet o förklarar situationen..
Får tillbaka som svar att dom gör ett undantag för vår skull !!!!    Det är bra service.. !
Förbannade jäkla tittutultraljud som krånglar sådär..
Vår tid hade ju varit bokat ett bra tag så vi hade bara tur att jag fick tag i en bra människa på hotellet o mejla med !

Jaja.. Hur som helst..

Sitter på jobbet o skriver av mig lite.. Jimmy är o hjälper Glad o gjuta husgrund tror jag :) Min duktiga grabb !

Ikväll blire säkert o laga nå gott o bara ta det lugnt .. Jobbar imorgon igen, o söndag med.. Men sen så. Ska det minsann stämplas..
Känns skönt faktist !

Nej nu ska jag kika om jag har en vaktmästare som tänkt o ta lite lunch idag.. snacka lite skit o hålla mig vaken ! :)


Stor kram !!   

 
 
Maria

Maria

17 september 2011 18:11

Nä, det känns ju skumt må jag säga. Visst att armarna somnar ibland när man sovit på dem men magen. Och i flera dagar. Supermysko.

Det är sant. Ska väl se om det går över i helgen annars får jag väl kolla upp det på något vis, kanske.

Grattis till bebisen ni har på G förresten. :D Var bombsäker att jag skrev grattis på facebook men jag antar att jag tänkte göra och glömde.

http://erikssonmaria.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards