Direktlänk till inlägg 20 september 2011

Tänkte bara...

Av Anna-Karin - 20 september 2011 22:55

Kika in o säga godnatt !

Fuskat o inte skrivit nå på ett tag ! Men jag har iallafall gått å blitt arbetslös ! :) O shoppat hem lite gardniner. Fått upp en hylla med hjälp av min snälla pappa.. O äntligen fått upp gardiner i köket.. Tar tid innan man hittar det man vill ha! :) Men nu så !

Nu börjar det se hemtrevligt ut nästan! :) ska ta o kasta upp ett par tillfälliga gardiner i vardagsrummet oxå ! Vill inte köpa nå nya innan vi fått upp fondväggen... så ett par gammla hederliga panelgardiner får duga ett tag tror jag ! :) Hur som helst..

Imorgon ska jag följa med bästa Therese till Trysil ! Det vankas anställningsintervjuv för damen ! O jag får ut på roadtrip ;) se hur det går.. jag som kissar stup i kvarten.. spännande !

Idag har jag vart med Mammsen i Mora, Hon skulle på mammografi.. Så vi sprang på stan lite.. Jag införskaffa mig lite större leggins o så.. Det e ju såååå kul nu när man inte får på sig sina gammla kläder !  Nää fy ! men men.. Det e bara o stå ut.. Det är ju nå  så fint som kommer ur det hela sen :)
Sen hem o lämna grejer, Ner o fika me Therese ! Hem till mamma o fick lite tonfisksallad.. Hem till pappa o fika igen.. Sen hem till mamma igen o lämna Buster som ska få va där hela dagen imorgon.. ( uuhh.. jag saknar han faktist! ) Sen hem till Micka en vända för o titta till sjuklingen ! :)
Sen hem o här sitter jag...
ja men ni hör ju?! Hur stressad jag är.. Kommer ju inte bli nå problem o fylla dagarna om jag fortsätter va såhär upptagen ! ;) Hih !

Nu ska jag iallafall lägga mig... Vill så hemskt gärna ha Torsdag...BUMS ! Både jag o bebis saknar Jimmy...


Nej hörrni, jag ska försöka få sällskap av katten till sängen.. Såå himla ensamt idag!! ! Vi hörs !



Stor puss o kram från mig o Magen !! 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards