Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Anna-Karin - 5 januari 2009 22:55

Haft en bra dag ? =)

Det har jag, vart hos Pappa lr mest hos Linda tror jag =) va trevligt o träffa henne :)

Sen kom Dasse så vi åkte till Conny O Mikk :) vart film o Pizza =) Det va trevligt :) Så ruskigt söt deras lilla Tindra :) Åh hon växer så det knakar, Lilla tösen :) Så söt så!!

Vet en Dasse som är väldigt stolt farbror =) de e dom nog allihopa!


Nu sitter vi bara här, ska ut o kissa Jumjum igen o sen blire nog sängen =) Ska ladda upp lite bilder på Face tror jag å innan det blir läggdags.. O bilddagboken å =) om det inte e lika segt nu som nyss...


Slå en kik där då? =) Sök på Rvik

( Så hete jag )


:)


Nej nu så.. ska ta o röra på mig ! =)


Pusspuss

Av Anna-Karin - 5 januari 2009 00:09

Gokvälls ! =) Ska försöka skriva ner några rader tänkte jag.. Haft en bra helg har jag :) Rätt lugn o så.. Har ni haft en bra helg ? =)

Va ut en sväng igår m Christer o Micka =) Ganska trevligt, men förjäkla dött ute.. Mådde som en tok gjorde jag å, vart inte många droppar alkohol då int..

Robin banga, det va ju mest trist.. Fast va förväntar man sig av en röjeråsare? ;) hehe.. :D

Ganska tidigt vart det för min del iaf.. Inte för Micka tror jag, knappast för den kämpen =) haha.. Tok tok =) <3


Idag då?! Vakna.. gjorde sig iordning, tog en snabb snabb promenad i kylan m en pratglad micka =) Hehe. sen vart det ner på rättvik o dona, dasse köpte fälgar o sen va vi till Conny o Mikk =) Nästan hela ligan va där som vanligt :) va bara Christer som inte va på plats, kan tänka mig att han ev va hemma o höll i huvudet?! ;D mja mja


Sen till Emil, Dasse skulle fylla i en tatuering =) Efter det hämta vi lillsys, handlade o åkte hem o lagade tacos :) trevligt trevligt.. Johanna är här massa mkt hon, det får hon :) maha =)


Efter att vi smält maten o sett en film så åkte vi o hälsa på Jon o Sofie o lilla Maja =) fast så stor hon blivit då :) Liten sötsak.. va super trevligt, kul o se dom :)


Neheeej, va jag skrev då?! =) ojs.. helt otroligt. E på bra humör tror jag =) Mihi!!


Määälin, kom o hälsa på mig =) PUSS!


Nu ska här sovas.. Sleep tight!


U fugly slut!


SUCK ON THAT!! äckel

Ovido - Quiz & Flashcards