Alla inlägg den 29 januari 2009

A-K

Av Anna-Karin - 29 januari 2009 23:40

E Halv TUFF!! Så det så..

Av Anna-Karin - 29 januari 2009 19:06

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSKLINGS MALIN TILL KÖRKORTET!! =)

jahamen :) idag har jag varit i grycksbo, kom hem för ett tag sen. Ätit o så nu, mamma o johanna å :) Trevligt!!

Sara, Nova o Robert va o hälsa på oxå :) Trevligt som sjutton..

Skönt o träffa Sara =) Saknar "oss" som fan när man tänker tillbaka på dom tiderna :D Haha, massa massa tok =) Kan nog vara den roligaste tiden jag varit med om, absolut.. Å, ung o dum ?! :D hehe..

Å va söt dotter Erika har :) Riktigt urgullig!!

Neheeppp, nu ska jag gå å släcka i taket ;P Kanske skriver sen då.

Pusspuss

Av Anna-Karin - 29 januari 2009 10:30

Hallåj på er =) Sovit gott ??


Jag har, ganska gott iaf.. Drömmmt massa knas =/ :P Gick upp innan sju imorse... Hade ju sagt att jag skulle följa till grycksbo när mamma slutade imorse.. så det va väl bara o dra sig ur sängen det då.

Härligt o se lillasys lite :)


Å för den delen så ska Sara, Nova o Robert komma o hälsa på idag :) Va trevligt!! :D


Imorgon blire utgång minsann, fy så härligt :) Hoppas på en riktigt kul kväll nu när jag e så laddad :D Wiiie.

Sara e på :D Micka å tror jag????

O Emma vela hit =) Hoppas hon komme!! <3


Nej nu lär jag roa lillsys m lite tvspel =)Nintendo Wii.. Hon e hur duktig som helst :O :P


Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards