Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Anna-Karin - 25 januari 2009 16:25

1. När gick du upp idag? Klockan Tio ungefär..

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio? Rally Brudar?!

4. Favorit TV program? The Hills, förut O.C :D

5. Vad åt du till frukost? Vart ingen frukost

6. Vad är ditt mellannamn? Elisabeth...

7. Vad är din favoritmat ? Tacos lr potatis gratäng :D

8. Vilken mat gillar du inte?Blodpudding o liknande

9. Favorit chips? Dill

10. Vilken är din favorit CD för tillfället? CD ? :P

11. Vilken bil kör du? Kör int utan körkort.. =P

12. Favoritmacka? Köttbullsbaguett på fricks!! :D

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? finns endel
14. Vilka är dina favoritkläder? Baggy Jeansen! :)

15. Om du fick åka vart du ville på semester? Tahiland

16. Favoritklädmärke? Har inge favoritmärke..
17. Var vill du dra dig tillbaka? I ett hus nära barn o barnbarn?!:D :P

18. Favorittid på dagen? svårt

19. Var är du född? Mora BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?Favorit?! Isf hockey
21. Coca Cola eller Pepsi? Cola

22. Fotboll eller ishockey? Hockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla, rakt igenom

24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? JOHANNA E GRAVID! *NOT* :P Skvallrar väl inget här?!

26. Vad ville du bli när du va liten? Större :P

27. Bästa barndomsminnet? Finns några stycken.

28. Varit i Afrika? Nee

29. Nånsin rullat in nån i toapapper? näää

30. Varit medom en bilolycka? "Lastbils"olycka" Gills?

32. Favoritblommor? Rosor, liljekonvalj

33. Favroti mat restaurang? Big Street! =D

34. Äger du någon cykel? oh jaah, vikken pärla : )

35. Vem fick du senaste mailet från? Facebook

36. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Orka kredit?! :P

37. Läggdags? Alldeles för sent..

38.Favorit färg? Svart

39. Hur många tatueringar har du? Inga än..

Vem ringde du till senast?

Dasse

Vem ringde dig senast?

Dasse ^^

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?

Okej, blire för gott? Puss

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?

Syster

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?

Aa. Visst. Nu? Puss

Vad står det i ditt 6:e skickade sms?

Haha, ja du har sagt så förut tror jag ;) Puss 

Har du några utkast? Nej.

Vad är ditt rekord i snake?

Länge sen jag spela,har ingen aning.

Vad har du för kontakter som börjar på ... J ?

Jenny, Jimmy , Jimmy.K , Jocke , Johanna.L , Jonas.J ,Jonas.R , Jonny ,Juho ..

Vad har du för kontakter som börjar på ... M?

Mackan, Magdalena Henriksson , Magnus Bäckar , Magnus Petters , Maja , Majsan, Malin Back , Malin edsbyn , Malin Snutt <3 , Malin snutt mob <3 , Mamma , Maria Falun , Marie , Mikk , Mona , Monica , Morbror , Morfar , Mormor , Moster , Moster Linda , Mysan 

Vad står det i dina påminnelser?Födelsedagar m.m

Har du privat nummer nu?  Nej

oftast på tallriken: Mat "oftast" :P haha

bästa klubben: Vet int.

då vet jag att jag är kär: Hah, bra fråga..

detta gör jag när jag är ledsen: Är arg, blir oftast ledsen när jag e för arg.

hit går jag helst: Till en bra vän :)

bästa presenten jag fått: Bra fråga.. Fick hundra rosor en gång :P

älskar att ge bort: Kärlek :D

efterrätt: Kladdkaka :D

dagens lögn: Att Johanna va gravid. som jag skrev här :P

ditt rum är: Fullt m kläder här o där

din hobby: Bra fråga :P

vad är det för veckodag? Söndag

vem fick du mail av senast:? Facebook 

vem fick du sms av senast: =)

vem ringde dig senast: Dasse

sover du naken: I Trosor

när du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Inte i stan iaf

hur många dagar i veckan går du på fest: Olika. Högst två

hade du kunnat tänka dig att bli polis: Vet int.

vem får dig att må dåligt: En apa

klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Nee, Orka ?

blandar du svenska med engelska när du skriver: Japp :P

vad tycker du om fredrik reinfeldt: Hmf!

är du den som avslutar telefonsamtal: Beror väl på?

vem lagar din mat? Dasse :P

varför är du inte vegan? Men varför ?! Älskar Kött! :P

vad har du för frisyr? Frisyr ??

hur många timmar sov du inatt? Vettefan

hur många cigg har du rökt idag? inga

vad jobbar du med? jobbar inte..

vem hånglade du senast med? Gissa ?

vem saknar du? Många ibland.. ingen nu ? lr ?

är du pinsam på fyllan? Kan väl hända. de bjuder jag på!

vilken färg har du på dina underkläder just nu? Vitt

vad gjorde du sönder senast? Dumt o ha sönder saker väl ? :P

har du blivit hotad på telefon? Tror int ?

vad är det sämsta med p-piller? Att man glömmer dom för ofta..

vad har du dåligt samvete för? Mkt ibland.

vem kramade du senast? Dasse

vad är du beroende av? Inget särskilt.
är du sexuellt frustrerad? Nu ? Nej 

har du duschat idag? Ska bara jag kommer hem.

vad luktar det just nu? Maaat :D

Klädsel just nu: Jeans o Tröja

Din Bästa egenskap: Glad oftast :D

Din Sämsta egenskap: För trevlig/flörtig? ;P

Barn: Inga

Djur: Katter o Hund

Stamgäster på din blogg: Några stycken verkar det va.. Vilka e ni? =)

Byxor eller kjol: Beror på =)

Tv eller film:  Film

Bok eller tidning: Båda delarna.

Bar eller nattklubb: Beror väl på??
Arbete eller skola: Jobb

Kramas eller pussas: Tänker säga båda

Förhållande eller singel: Förhållande
Hetro, bi eller homo: Hetero

Storstad eller småstad: Vet inte

Stökigt eller städat: Städat

Fjantig eller tuff: Både :P



FÖRSTA

Riktiga jobb: ?

Egenköpta CD: Oh,vet inte?

Piercing/tatuering: Jag e ooorginal FFS
Riktiga kärlek: Anders

Fiende: Haha, Fiende ? :P ;)


SENASTE

Biltur: Dasse

Kyss: Ja Gissa ?

Låne-bok: Jösses, kommer inte ihåg.

Film sedd: Nån igår?! Vet int..

Dryck förtärd: Juice

Mat äten: Thaimat igår..

Irritation: Vet int..


JAG

Vill: Ha massor av pengar! 

Har: Ont i rumpan, (träsmak) :P

Önskar: mig en rikkarl ;) Haha

Hatar: Folk som lägger sig i andras liv.. Me allt. jävla fjoll!

Är rädd för: Ormar

Hör: För mkt siiitsnack ;P

Undrar: Om Johanna fixar maten? :P haha

Ångrar: En del till o från.

Älskar: Älskvärda människor omkring mig =)

Sjunger: Haaariomba

Gråter: När jag blir arg


JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: Blogg?

Jag gillar att laga mat: Jo ibland.

Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja, oh jah!


FAVORIT

Nummer: 11

Dag: Lördag

Månad: JUNI :D

Drycker: Cola


FÖREDRAR

Gos eller hångel: Gos

Te eller kaffe: Kaffe

Mörkt eller ljust öl: Ljust

Rött eller vitt vin: USCH.


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Nepp

Hjälpt någon? Vet int ?

Köpt något? Thaimat ;)

Gått på bio? Nej

Sagt 'jag älskar dig'? Har jag ? Säkert =)

Saknat ett ex? Ne

Skrivit i en dagbok? i bloggen

Haft ett seriöst samtal? Jorå.

Saknat någon? Har jag nog.

Kramat någon? Japp

Ovido - Quiz & Flashcards