Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Anna-Karin - 7 januari 2009 22:37

Åh vilken bra dag =) Bara varit runt människor jag verkligen trivs med :)

Åkte buss ner imorse, aaaapkallt va det =( Johanna o Markus kom till rättvik så vi käka lite frulle på fricks ;) MUMS!!


Träffa Sara där, vi hade bestämt "dejt" =) Skulle ta en fika.. Så det fick bli senare, då båda två hade samma planer o proppa frukost =) hehe..


Sen hem till Pappa =) Jag somna på soffan när Markus o Johanna va till Leksand en vända.. Hehe, inte van o va vakna tidigt :P =)

Sen skrev Sara o väckte mig, så det va bara o knata ner på Rättvik o träffa henne :) Jätte trevligt.. får göras om. Hon va snäll o mötte mig å =) Slapp jag gå den där jäkla tråkiga vägen själv.. :)

Tack för en trevlig stund Sara :)


Sen va jag hem till Sofie en vända =) Hela mammaligan va där m alla söta bebisar =) Trevligttrevligt :)


Sen hem till pappa igen o laga mat :) Snäll jag o laga mat medans pappa duscha :)


Jäkla massa "sen" jag har skrivit nu ... finns det nå annat ord?? "efter det" kanske??


Aja :)

Efter det så drack vi en snabb kopp kaffe, så hämta Dasse mig..


Imorgon har jag planer på å tvätta.. hoppas det blir av.. O hoppas inte Dasse läser det här:P haha.. Så han inte kan pika mig om det inte blir av :P

Hehe :) Sånt fixar sig..


Nej nu så :) Lägg dags, kliva ut m Jumjum bara =)



Nattis på er :)


PUSS!!

Ovido - Quiz & Flashcards