Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Anna-Karin - 27 januari 2009 22:27

JÄVLA PISS!!

Jag hatar funderingar.. Fan ska det va bra för ?? Gaash. Nej bort m dom..



Nej hörrni, idag har jag haft en bra dag, helt okej.. Jag har varit barnvakt till älskade söta Tindra idag =) Underbara unge :) Det gick bra.. Tur va väl det :) Så hela dagen gick åt till Tindra :) sen drack jag o Mikk kaffe innan dom skulle hem till sitt!


Nu sitte jag här, har ju tänkt jag ska ta tag i o skriva "skriva ner mitt liv på ett lr några papper" visst låter det knasigt ? Fan, kommer få ner en del.. Det kan nog säkert bli skönt o gå igenom saker o ting för en sista gång.. Sen ska jag lämna allt bakom mig, blicka framåt.. Nya VÄNNER o nya erfarenheter..

Ska inte ha bråttom alls, det får ta den tid det tar m allt.. speciellt o skaffa vänner, (det e inget fel på dom jag har, ni e så värdefulla allihop, U know it!<3 )  

har så ruskigt svårt o lita på folk.. Den vän som jag någonsin kommer kunna lita på till 110% den kommer vara speciell kan jag lova..

Framåt framåt A-K.


Neheeeppp, imorgon då?? Då ska jag ta tag i det där m o skriva lite.. Fy va skönt, hoppas jag e själv hela dagen... Lättast då.


It's up tooo you now... Så äre, jag ger allt.. Trampa inte på mig. E bara dig det blir synd om.

Fan, ibland e jag sååå sjukt trött på å va vuxen... FYFAN. Känns som jag varit det en för jävla massa år.. Jag vill vara LITEN.

Framåt A-K framåt......



Äh, tack o hej för mig.. Pallar inte det här.

Ovido - Quiz & Flashcards