Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Anna-Karin - 16 januari 2009 11:36

Lr nå sånt :)

Ska precis till o göra lite nytta innan jag åker m Dasse ner på rättvik.. Kasta i nån tvättmaskin o dona lite :) Kan behövas! =) Hehe..

Sen ska vi ner o få i oss nå å äta =) Nice!

Få se om jag stannar i Rättvik sen o umgås lite m lillsys lr nå .. :)


Nej skriver sen.. Inte lika pigg idag som i natt ;D Haha! Inte så konsigt kanske.


Micka kmr hem idag =) Weeei!!

Av Anna-Karin - 16 januari 2009 01:33

OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? 01.34
2. Namn? Anna-Karin
3. Vart bor du? Nittsjö/Rättvik
4. Hur många barn vill du ha? Sånt som visar sig ? Två tror jag :)
5. Vill du gifta dig? Njae, vill jag ?
6. Har du ätit sushi? Neheru, törs int  
7. Favoritglass? Citron/Lime.. Rättviksglass =) MUMS
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 2 Lr 3? Äter dom int:P
9. Humör? Bra humör :) Pigg som fään..

FYRA GREJJOR.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha mjo, lr Micka? ;) Haha :P 
2. Har du en hund? Ja, min egna bebis Jumjum :)

3. Sover du helst själv eller med någon? Sällskap..
4. Tror du på spöken? Jo nå liknande iaf..

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Lite kanske? Men duger ändå va? =)
2. Skulle du vilja väga mer? Näää  :P vet du vad..
3. Skulle du vilja ha sex nu? Dum fråga, Porrigare frågor så kanske :P hah
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Neheru.. Såhär dags?

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nej ^^
2. Kan du slicka dig på näsan? Nääj
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Jao
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Jadå
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ensam så =) Tror jag?
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jarå, kan jag int ?
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja, Kan jag lita på dom så. Tack o hej annars
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nepp
9. Kan du suga? damsuga? Ska det va så svårt ?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Njae, jo det tror jag.. Va för affär? :P

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Det händer =) Hih.
3. Har du syskon? 2 småsyrror :)Snart 3...
4. Har du någonsin haft sex med någon? Nej tror du ? :O Mjoo =) 

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Japp
6. Har du varit full den här månaden? Allways
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? En aning..
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, men lovar o göra det snart..
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Jaja :)
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Japp
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Jooo :) 
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Men ja, fyyy :/
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Ja..
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej, trist då väl?



Haha =) Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards