Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Anna-Karin - 12 januari 2009 21:09

E på bättre humööör idag iaf :) Funderar nästan på å ta bort det "super glada inlägget" sen igår?! äh.. Sak samma =)


I Lördags?! visst va det lördags?! Jo iaf :) Då vart dt utgång :) Kul, gled in på bowlingen m ett glatt humör som bara va o ta ur fickan! För jag visste ju att det fanns där.. Vem skulle få mig o va arg o sur?! :P haha :D

Hade skrivit m Sara Norberg lite på facebook, å båda va sugna på å ut o "härja" lite.. Sagt o gjort :) vart lite drickande här hemma sen drog vi te bowlingen.. Å sååå klart så va min Micka me =) Som vanligt, inte att glömma!! :D

Vart väl en rätt kul kväll :)


Igår då?! Hmf, mjaa en riktigt skitdag rent utsagt.. BLÄ för den. Skulle vilja radera den ur skallen.. Fan så ledsen man va hela dagen.. Uffsan.


Men idag har det vart en helt okej dag, fått det städat o fint o Mona o högen har varit här o ätit tacos o fikat o donat :) Å så lilla söta underbara Tindra oxå så klart! :) Lilla ängeln!


Mona kmr strax tillbaka o ska va här till imorgon bitti =) Hon kör hem Chister o mikk o tindra =)


Saknar mitt hjärta så det gör ont ( Matilda ) önska att hon kunde komma o va här flera dagar.. Fy idag va det jobbigt o sakna hon så mkt. Stora sys älskar dig gumman!!



Nej.. Har egentligen inge vettigt o skriva?!


Life goes on!

Tack för mig!

Ovido - Quiz & Flashcards