Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Anna-Karin - 20 januari 2009 15:19

Fuck Yeah (Y) That's me :D Hehe =)


Johorå, diskat o plockat o donat idag =) Åh så duktig.. =)


Väntar på att Dasse ska komma hem.. Laga lite mat sen handla semlor o åka till Mikk o fika lite =) Trevligt, sen ska hon på Yoga.. Så vi ska va barnvakt åt lilla Tindra :)


Får absolut inte glömma o se på tv ikväll.. SVT 2 klockan 22.30 programet heter "eftersnack" =) MIN Linda o underbara Lisa ska va me där =) Får får får får får inte missa det!! Då kmr jag ha ångest resten av året tror jag.. Det har ju precis börjat så det kan bli jobbigt ;) Hehe.


Men hörrni, Nån som vet hur man sätter upp "Veckbandslängder!" :O Beställt nya gardiner ju.. Så får man hem då, utan monteringssats lr bruksanvisning ;) Haha *skojs* Aja, prata m mamma..hon har förklarat en del om hur man ska göra.. Eftersom det inte finns någon, va kallar man det?! "kanal" rakt igenom gardinen.. Äh strunt gardin.. Nu måste jag handla nå jox så jag får upp dom ikväll lr så.


Får uppdatera er om det ;) haha, utfiall ni råkar dra på er nå sådana gardiner :P Så vet jag ju hur man gör =)


Nej nu så.. ska fortsätta fixa lite =)


Puss puss



Ovido - Quiz & Flashcards