Alla inlägg den 1 november 2009

Av Anna-Karin - 1 november 2009 20:39

Heeej igen !! =) Nu sitter jag här igen.. Jimmy min söta har åkt ner till stockholm nu där han jobbar för er som inte vet ! :) Huu så drygt.. blir så bortskämd fort när han är hemma o ger mig en himla massa kärlek !!

 

Idag har det bara blivit en massa mys i soffan.. Man mååååste minsann ta vara på varenda sekund av söndagen.. Annars blir kvällen för ångest laddad Tungan ute 

 

 

Sitter här o kikar runt på en massa jobb.. Trött på dom få vikarietimmarna som blir nu på vintern.. Skulle vara så grymt kul med nå nytt =) Får hålla ögonen öppna!

 

 

Ååååh va glad jag blev över kommentarena =) Såå himla gulliga ni är

 

Å för att Maja ska veta vem Jimmy är så har du helt rätt i att han hade en gul audi.. Men har bytt bil. :)

 

 

Imorgon kommer Mamma förbi med mina goa småsyskon !! :) Hon ska o vaccinera sig mot nöff nöff sjukan så då får jag umgås med mina små älsklingar lite :) Underbart !!

 

Sen har jag en o annan fundering om man skulle ha följt med dom ner till grycksbo eller om man ska hålla sig hemma ?! Vi får se... =)

 

 

Nej har inge vettigt o skriva alls..

 

 

Puss på er !! :)

 

 

I Love You Jimmy :) <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards