Alla inlägg den 2 november 2009

Av Anna-Karin - 2 november 2009 22:37

Heej igen.. Tänkte försöka mig på ett till blogginlägg..

 

Lagt mig super tidigt idag.. La mig redan innan tio. Har sån hemsk migrän så å lägga sig framför en ljus dator nu va väl inte så smart. Huua =(

 

Fått pratat i telefon med Jimmy nyss iallafall :) Så skönt o få höra hans röst !! :)

 

Ligger o funderar va man ska söka för jobb ? Någon som har nå tips ? vore ju skit bra o få ett jobb i rättvik.. Slippa pendla, funkar inte o va borta heeela dagen då jag har min Jumjum o tänka på .. då ska man ha nån gullig som rastar han under dagen då?? =) Nån så gullig person finns väl inte ?! :P Hihi =) Äh.. Får prova o söka lite här hemma ! =)

 

 

 

Men nu stänger jag nog ner här innan jag blir sämre än såhär..

 

 

 

vi hörs imom !!! =)

 

 

 

 

Nattis !!

 

 

 

Av Anna-Karin - 2 november 2009 16:55

Idag har det varit en förbaskat seg dag lär jag säga.. Vakna o vänta på Mamma o mina två små hjärtan :) Sen tog vi oss en promenad ner på samhället o tog en fika :) Myspys !! :)

 

Annars har det inte hänt så mycket idag, Kusin Markus va här nyss :) Å nu funderar jag om jag ska göra nå å äta.. ?! Äter lite halv dåligt när hjärtat är borta under veckorna .. Men tar igen allt under helgen så går ju jämnt ut :P Hehe :)  Men någonting ska jag nog kunna stoppa i mig :)

 

 

 

Åååh min Jimmy... Jag saknar dig så jag håller på å klättrar på väggarna här hemma.. Ensamma nätter i den stora sängen.. På tok för tyst när du inte ligger bredvid o pratar i sömnen :) Hihi !!

Såååå ruskigt glad att du finns.. :) <3 LOVE YOU <3

 

 

 

 

Ser framemot helgen.. Ska fira sötaste Malin som fyller 20 med en runda på bowlingen ! :) Hoppas på utgång på fredag ;) John Lindberg Trio spelar då... HÄRLIGT ! Det va på tiden att dom kör ett rock a billy band :) Gillar't !! En vända till Ikea med Jimmy ska hinnas med oxå :)

 

 

 

Men nu avslutar jag :) Ska dra mig ut med hunden en vända sen in o göra nå ätbart ! :)

 

 

 

 

Puss på dig Hjärtat!  

Ovido - Quiz & Flashcards