Alla inlägg den 21 november 2009

Av Anna-Karin - 21 november 2009 13:58

Jaaaaaa =) Jag är väl så otroligt lycklig som har min Jimmy <3

 

Igår var vi ut o åt lite god mat på Big street :) Med Emelie o Martin.. Riktigt trevligt. Grabbarna börja dricka öl o sådär, jag o emelie höll oss till cola men vart ju bra sugna vi med så va hem o ut med hunden sen ner till Emelie o Martin o drack lite o så gick vi till bowlingen en vända :)

 

Dock skulle älsklingen upp o jaga o hade fått i sig aniiiingen för mycket :P Hehe.. :) Så vart inte långvarit där inte..

 

Snäll som jag är så ladda jag kaffebryggaren o gjorde smörgåsar o fixa iordning åt min kärlek när vi kom hem o han somnat så snällt :) Förstod väl att han minsann skulle ha det drygt o komma upp.. Kul o va snäll när det uppskattas så :) Min gullunge !!

 

Idag har jag fikat med pappa o lite så :) Nu bara väntar o väntar jag på att Jimmy ska komma hem.. uuuuuh va jag längtar efter han !!

 

 

Ska träffa Micka en vända å snart !!! =) Det ska bli skojsigt !

 

 

Ikväll kanske det blir lite tacos =)

 

 

Skratta så åt Evas kommentar på sista inlägget.. Det är då så sant. Jimmy kommer nog inte vilja göra många ryck när han kommer hem :) Aja.. Hehe. Tur att han är väldigt söt o snäll som trött :)

 

 

Nu så.. ska jag ta mig en promenad med Jumjum o gå å posta ett brev.. dessa jobbansökningar..

 

 

 

Puss på er !

 

 

Mitt snömonster =) Förra vintern ! NY JUMJUM  

Ovido - Quiz & Flashcards