Alla inlägg den 5 november 2009

Av Anna-Karin - 5 november 2009 18:01

Torsdag torsdag torsdag =) Underbara dag !! Man vaknar med ett leende på läpparna ! =) Det har snöat här sen imorse, o snöar än.. Verkar som det är vinter nu va ?? Huua.. Ingen favorit ... men det innebär ju att man snart får dra fram allt julpynt ! :) oooh va mysigt ! :)

 

 

Jaja =) Idag har jag varit o fikat med Yassi en vända :) Va trevligt.. Skönt o prata ur sig.. =) Gullig tös !

 

Sen hem o småplocka lite o så, Så kom kusin Markus förbi =)

 

 

Nu har jag varit ner med pappa o handlat lite... Gullig han är som skjussar mig i skitvädret =)

 

så nu har jag inte tid o skriva mer ... ska vara gullig o laga mat till Jimmy kommer :)

 

Hihi =)

 

På menyn :

Potatisgratäng o fläskfilé

Beasås

Cream Fraich med paprika o vitlök !

 

Efterrätt

Varma Päronhalvor m AfterEight !

 

 

 

Ja nu blir ni förvånade va ? =) Jag kan om jag vill !!

 

Tack Eva för kommentaren =) Det stämmer så väl.. Man lär sig av allt ! Kram 

 

Puss på er !

Ovido - Quiz & Flashcards