Alla inlägg den 4 november 2009

Av Anna-Karin - 4 november 2009 22:24

Hemska migrän.. Legat o mått så illa hela dagen.. Så denna dag har det inte hänt så super mycket..

 

Huua..

 

Men men imorgon är det torsdag !! Underbart ! =) Sen fredag o då är det Ikea som gäller med älsklingen !! :)

 

 

Så besviken jag känner mig.. Va sur du, för jag har ju gjort dig jävligt illa va ? Ursäkta mina hjärnspöken.. Sånt som blir efter svek o jävulskap.

 

 

 

Åh.. nej nu lägger jag mej hörrni, vart inte så mkt med det här inlägget..

 

 

Funderar på å prova på det där med o lösenordsskydda bloggen så får dom som är nyfikna o läsa skriva o fråga efter lösenordet. Då vet man ju lite vilka som läser.. Man blir ju nyfiken ju =)

 

 

jaja :) Nu sussar jag.. Natti !

Av Anna-Karin - 4 november 2009 01:24

Mitt i natten.... Har fortfarande inte haft rooo o lagt mig..


O lite ledsen e jag oxå.. Eller mest fundersam o besviken faktist.....


VA FAN HAR MAN FÖR NYTTA AV TJEJKOMPISAR ???!! seriöst... ?? !! Efter allt som hänt o så... jag kan fortfarande inte lita på nån. O anförtror jag mig åt nån brud o berättar något som borde stanna mellan oss så får jag en äcklig känsla efteråt att jag skulle hållt käften.. Minsta lilla grej..



Förbannade brudar säger jag... vem fan kan man lita på fullt ut ? Lillasyster Johanna <3 Hon skulle aldrig aldrig svika mitt förtroende.. Älskar henne så för de.



Åååh usch.. Nej nu vart jag fan riktigt nere Gråter Så längesen man hade den här känslan i kroppen... Det va när X va med i leken.. O usch ja. LEK va ordet... Inte kan jag kalla det kärlek iallafall.... Nej JIMMY, Det är kärlek.. Han är kärlek så det skriker om det. O nu hade jag behövt han hemma ... Istället för o störa sig på brudar som man inte vet var man har... Dags o släppa allt som hänt... Sår ska läka sägs det..


Men åååh :( Nu tänker jag fan dra täcket över huvudet ... Så ruskigt nere. Hemska hemska hemska tjejer. Massa minnen o känslor som kom upp nu.. HUUUA..



Natti..





Jimmy Jones.. <3




Ovido - Quiz & Flashcards