Alla inlägg den 27 november 2009

Av Anna-Karin - 27 november 2009 18:33

Idag fyller min tös Emma år =) Varit i Insjön o hälsat på henne jag o Jimmy :) Himla trevligt, va på tiden ! =)

 

Va förbi Clas Ohlsson först, Så nu har vi ljusstakar o lite jox som ska upp, Funderar om jag ska julpynta lite nu när Jimmy är borta, så det är mysigt som sjutton när han kommer hem =) Fast man vet aldrig, han kanske vill va med o fixa själv å.. Han e rolig den där =)

 

 

Ikväll vettesjutton.. Jimmy är ju i garaget o håller på med en av sina kärlekar..  Blir nog  bara o äta nå gott när han nu kommer hem..  Jag kan fixa lite här så länge jag, Inte så pigg idag ...

 

 

Min katt är vääääldigt billig idag, Är så trött på att hon går runt å skriker så huu då.. Får inte ens sova på nätterna, Gaaah!!

 

 

 

Nejj men jag tar o julpyntar lite =)

 

 

 

Puss på er !

Ovido - Quiz & Flashcards