Alla inlägg den 25 november 2009

Av Anna-Karin - 25 november 2009 23:32

Kikar bara in för o säga godnatt ! =) Ska lägga mig o hoppas på å somna fort så det blir en underbar dag någon gång ! :)

 

Men gooodnatt hörrni =)

Av Anna-Karin - 25 november 2009 15:31

Galna galna galna Jimmy =) Å han är så härlig.. Eftersom jag har datorn har jag fått hålla koll på KVD's sida åt han.. Dom auktionerar ut bilar där, Så fick jag till uppdrag å bjuda på en saab som han hade på sin lista där.. Iallafall så bjöd han..Lr jag :P Högst så nu är han en saab rikare. Galning.. Så ringer han nu å vet ju knappt va det e för bil han bjudit på. va e det för färg? Årsmod ? haha.. Mitt pulver =)

 

Tänk om en annan hade dom pengarna så man bara kunde köpa för o köpa :P Aja.. Nu är väl tanken att han ska sälja den då den såldes mkt billigare än va dom står i för pris.. 

 

Nu sitter jag iaf o väntar på Robin ! =) Ska dricka lite kaffe, Va ett tag sen nu !

 

 

Aah nej annars så har jag inge kul alls o säga  :P  

Av Anna-Karin - 25 november 2009 11:38

Vad e det här?? Det är ju snart första advent o det enda som kommer ner är regn.. Fy va surt. :(

 

Hade en helskön dag igår =) Micka kom hit o stanna över natten ! :) va trevligt, behövdes snacka lite skit o lätta våra hjärtan tror jag ;) Hehe..

 

Idag ska jag väl försöka få både det ena å det fjärde gjort, DET E JU ONSDAG!!! Den här dagen lär gå fort så det blir sovdags någongång =) Torsdagar är ju som julafton =) Varje vecka ! Lovely!

 

I helgen då? Va hittar man på ? =) Fredag ska vi åka till Insjön iaf.. Söta Emma fyller 19 ! =) Så ville Jimmy gå på Clas Ohlsson lite, Lät ju perfekt.. Får jag träffa min tös ! =)

 

Å Lördag lova jag Emelie o följa till Borlänge :) Hon ska handla julklappar o ha sig så kan haka på som trevligt sällskap jag ;)

Jimmy lär ju ska jaga så jag kan ju lika gärna fördriva tiden med en sväng dit =)

 

Igår fick jag Marie's adress upp till Åre å =) Nu ska tant A-K skicka upp nå sött hon hitta åt Benjamin! :) Det e ju nära nu, fy va jag tycker det är spännande, Marie kommer ju bli en super mamma.. Söta söta hon. Å snart flyttar dom närmre =) Det gillar vi !

 

 

Nu ska jag ta o göra nå så tiden inte går så sakta !! =)

 

 

 

Puss på er !

 

 

Jimmy Jones <3 Älskar dig !

Ovido - Quiz & Flashcards