Alla inlägg den 3 november 2009

Av Anna-Karin - 3 november 2009 16:28

Sen kommer min darling hem igen !!! =)

 

 

 

 

Idag har jag sovit på tok för länge.. sen kom Emelie hit o snacka lite skit så bestämde vi oss för o dra en vända till Mora o handla lite skit... Men Emelie hon är som en hel karl =) Haha.. Ville hem lika snabbt som vi kom dit :P

 

Jaja =) det vart lite stuff på dollar å så va vi in på Willys o handlade lite. Alltid behövligt ! O så mycket billagare än o handla i Rättvik..

 

 

Funderar va man ska göra resten av dagen.. dra mig ut på en promenad nu med jumjum iaf :) sen vette sjutton !

 

 

Fixa lite här hemma kanske, Upp med någon tavel hylla o så :) Om jag kan hitta på nå skruv o jox.. =) Hih !

 

 

 

Nu vill jag ha helg ! Först torsdag så min skrutt kan komma hem o kramas lite.. sen fredag så man får ut o rocka lite !!! :) Kommmme bli kaaaalaaas !

 

 

Nu tar jag o sliter mig o går ut med hunden :)

 

 

 

Puss !! :)

Ovido - Quiz & Flashcards