Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Anna-Karin - 13 februari 2009 00:54

Han e bra förbaskad på mig nu vill jag lova, känne nog sig lite utnyttjad =/ Stackarn ;) Tydligen inte tid o vänta på att jag ska göra allt jag ska göra på datorn innan jag vill sova, skulle bjudit på en kopp te...


Jo hör ni? Fantasin sätter igång som sjutton på kvällarna, haha =) Tokar mig..


Idag då? =) Jaaa niii, jag har umgåtts m Mikk o Sofie igen =) trevligt trevligt, trivs bra m dom.. söta söta :) o bebisarna ä sötare än sötast :) Gullungar! Har massa kort på Tindra som jag ska lägga ut på facebook, får länka albumet då :) Några kort har det blivit på Maja oxå.


Efter jag vart hos Sofie m hon o Mikk så hämta Dasse mig, vi åkte å hämta Johanna o så handla vi thaimat o käka hemma :D Gaah så gott, A-K börjar bli bortskämd =) (ÄR) ;) Hih! Sötsnutt! I like it, I like it alot!

Så vi åt lite sen kom jag på idén o klippa jumjum, går inte längre m hans päls. Ser helt okej ut "uppe på" när man borstar men aj aj aj, fram m saxen o klippa bort skiten. Allt ska bort! Imorgon ska det "finslipas" =) Heh... han komme bli så fin så fin, hrm.. däremot så skulle jag aldrig gett Johanna en sax.. Han ser värre ut än någonsin på skallen nu.. Stackars hund!!!!!  åååh, hon har klippt lite som hon känner här o där. Lär nästan ta en bild på han o lägga ut, ni kmr skratta så jag vet inte alls om jag törs =) Haha.. Äh, han blir fin tillslut =) Hrm...


Jahapp, Lisa skrev till mig på facebook o tyckte att jag skulle komma till hon på tjejkväll imorgon, gärna det :) Åh så trevligt! :) Mikk skulle dit iaf, det kan bli skoj :) Mysigt m sånna kvällar!


Skallen e rätt trött nu efter allt, ska ta o lägga mig.. fundera lite till innan jag har bestämt mig m allt o sen sova..


Ja jag gör så, jag tar o sätter punkt här nu minsann :)


Så godnatt på er, See you in the morning!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards