Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Anna-Karin - 22 februari 2009 23:45

Yeah...



Once upon a time... GOOOOD NIGHT!

Av Anna-Karin - 22 februari 2009 19:19

Hallåj! :) Haft en bra dag allihopa?! Förstår inte varför nån läser det man skriver.. Har haft skrivtorka hur länge som helst nu ju :P Tröttsamt ^^ Men men


Min dag har varit riktigt lugn, humöret har svikit mig lite idag.. Men men, såna dagar ska väl oxå finnas antar jag!


Men jag o Jumjum tog oss ut på en promenad nyss :) det va skönt :D


Funderilurar om man skulle lagt in lite musik på telefonen, e ju ruskigt skönt o ut o gå m ny o fräsh musik i öronen. känns som inge annat existerar! LOVE IT..


Fastnatt för en låt å..SOPHIA SOMAJO - "I-rony" tog ett tag o börja gilla den men nu funkar det =) hehe


http://www.youtube.com/watch?v=yfpmbXPssuM


Lyssna på den ni :) Kan ni väl säga om jag e knäpp lr int som gillar den ;) :P



Nej nu ska jag nog ta o stoppa i lite mat i magen! :)




PUSS PUSS PÅ SKRUTTEN!!!!! <3 :D

Av Anna-Karin - 22 februari 2009 00:43

Visst visst! :) Tänkte bara kika in o säga godnatt! Glott på film o haft mig nu, har ingen ork i kroppen o va vaken längre. Puuuh*


How could you beeee soo heartless?!


Sitter här o "halv-dansar" på stolen te Kanye! Love that sooong! 


Skulle vi dansat lite kanske ? Se vem som rockar bäst, snyggast o längst.. Inte? Trodde väl det..


Nej nu snackar jag i nattmössan, e nå fel på mig.


Så, Godnatt på er..

Ovido - Quiz & Flashcards