Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Anna-Karin - 16 februari 2009 23:22

Sent som vanligt, funderar på å gå å lägga mig... men e som sagt bara en fundering än... Hmf, så drygt. Aldrig ska man kunna göra som man tkr direkt! ;) Hehe..


Vart hos Sofie idag igen :) Trevligt, Lisa o Mikk va där oxå! =)


Sen hem o vänta på att pappa o Johanna skulle komma o hälsa på =) det va trevligt, längesen pappa va hit. Me Love You


Imorgon ska jag väl orka fixa ett o annat, har så mkt i skallen nu så inget blir av.. fast jag vet att jag måste. Bläähäää!!


LESSSSSSEN...


Varm e jag, varm så jag kan brinna upp, huuuu dåå. kallsvettas lr va jag håller på med :S Blä!



Nej, jag får int ner nå mer.. o fast jag stirrar o stirrar på skärmen så händer det inget... inga ord o smarta meningar "ploppar" upp av sig själva. lägger ner.. ska kanske till o med gå å lägga mig ?


Puss på er


Dasse <3



A-K

Av Anna-Karin - 16 februari 2009 00:12

Säger godnatt nu, ut m hunden i kylan sen sängen,skruttiiiis dasse väntar.. Lr sover =) Hehe :) <3<3<3 Du o jag :) Vi vi vi!



Puss o godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards