Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Anna-Karin - 25 februari 2009 23:27

Karro, det blir nog en succé det här :) Kul m nån som "gästbloggar"  ;) Fan va seriöst det låter :) Hehe..


Maaah :D (Karro kommenterar inläggen o skriver om sina dagar ;) ) haha :D



Jahapp, vilddjuret Matilda vakna SJU där ikring.. Kunde absolut inte somna om så det va väl bara o låta hon slå på tv:n o servera damen risgrynsgröt =) Hehe.. Sen smet jag o vila lite till, snällt av hon o låta mig sova lite iaf :) hehe.. Sover så himla oroligt när jag har nån o lyssna på.. Lika sist Tindra sov här, då sov jag m öron och ögon öppna för o höra om hon vakna.. Lika m Matilda.. Fast hon e en jävel på å prata i sömnen den damen =) hehe..

Sen vart det lite väl tråkigt så då pallra jag mig upp o vakna till lite sen satte vi igång o städa :)


Dammsuga,torka golv,diska,möblera om,torka alla skåpluckor och dammtorka =) Nice m sällskap som hjälper en :) Hon e så guuullig o ha, bara man hittar på något. Får hon lov o roa sig själv e det ju en annan femma.. Hehe.


Fick sms av Mikk mitt upp i allt som hade massor o göra PLUS en kinkig o förkyld Tindra, O gissa vem som ställer upp o e barnvakt ? Moooiii såklart :) Söt Tindra :) Jobbigt o se hon så förkyld bara... Trött o kinkig hela tiden..


Conny hämta lilltösen när han kom från jobbet klockan tio, å när jag kom in hade Matilda skuttat i säng o lagt sig :) Precis som jag sa.. Gullunge, trodde jag skulle få lov o tjata lite iaf men icke =) Hih :) <3 Skruttis!


Dasse då, ska upp o jobba vid fyra :) Duktig som han e.. Hoppas Hoppas att inte Matilda vaknar då, för då vet jag inte va jag tar mig till 0_o

Damen har ju ingen som helst tidsuppfattning, vaknar man så vaknar man.. då e det meningen att man ska gå upp har nog hon fått för sig.. hon skulle umgåtts lite mer m mig ;) då hade jag kunna lärt hon hur man soooover!! :D för det kan jag minsann =)


Nej undra om jag ska skutta i säng jag med?! :)


Vi ska upp runt sju ändå imorgon :) Packa Matildas grejer sen ta bussen klockan åtta ner till hennes pappa :) Så ska vi minsann gå å ta en fika =) Det blir mys :) Sen ska jag o hälsa på Sofie efter det :)  Varit skönt o haft lilltjejen här lite :) saknar hon så grymt mkt jämt å ständigt... All kärlek te dig älskade du.


Tur jag hade hon idag förresten :) Hon har hjälpt mig m så mkt små saker när tindra surat :) duktig e hon..  :) <3



Nej, jag sa ju att jag skulle skutta i säng.. så skutt skutt skutt!


Puss o godnatt :)

Av Anna-Karin - 25 februari 2009 11:17

KARRO.. e för härlig, Hon har kommenterat mina två sista inlägg ;) Hehe, den sista kommentaren har hon skrivit ner sitt liv =) Så det e väl okej ? Hon kan ju blogga genom min blogg ? ;) Hell Yeah! :P


Nej vet ni vad, jag ska jaga tag i busungen jag tagit hit nu.. hon jagar mina stackars djur o har sig. Ska utnyttja att jag har hon här oxå tänkte jag ;) Vi ska minsann städa ;) Höhö.. det kan bli bra. då har hon/vi nå för oss iaf. sen ska vi nog ta oss ut o gå en vända =) Skönt skönt!



Nej stackars min lilla gumma, nu ska vi ta tag i det här o städa lite =) Hih..




Puss !!

Ovido - Quiz & Flashcards