Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Anna-Karin - 24 februari 2009 23:28

Jahapp, Karro har precis gjort klart att om man har ett tråkigt o ganska meningslöst liv så ska man inte blogga ;) haha.. så nu ska jag sluta m det. Här sitter jag o uppmuntar hon till o skaffa en blogg o skriva ner några finurliga rader, men nehedu =) Inte det inte.. hahaha :D


Skämt osido.. har haft ensamtid en stund ;) Matilda somna strax efter åtta o Dasse runt tio ;) Naaajs.. Skönt o få dom liven i säng. haha nee då =) Skruttisar! :P


Nej, säg tack o adjö till min blogg då ;) Skriver mitt sista inlägg nu xD sen får ni RINGA om ni undrar va jag har för mig ;)



HÖHÖ.. skojas.



Lägger mig nu, läs o häpna! Faktist lika bra eftersom jag har en väldigt morgonpigg lillasyster på besök! Puuuh!



Malin <3

Av Anna-Karin - 24 februari 2009 19:41

Ja, nu har jag lilla lillasyster här =) Skönt! E så jobbigt o inte träffa hon..  Så nu har hon ätit gröt o badat ! :) Nice! Nu ska vi bädda på madrassen åt hon =) MYS


Idag har jag iaf fikat m Mikk o Sofie : ) mer än så vart det inte idag..


Nej, ska ta o bädda lite.. skriver sen :)



Puss

Av Anna-Karin - 24 februari 2009 00:17

Kikar bara in o säger godnatt =) Härligt m Karro som kommenterar ;) Då e det ju iaf lite vits o fråga om grejer här på bloggen, väntar m spänning på att hon ska fixa nån blogg o kludda ner en o annan mening i :) för det tkr jag hon ska! :) Heh!


Pratat m Marie en sväng på msn :) Fialotta va söt hon e!! :D Hoppas hon köper ett fräsht hus i Rättvik ;) haha, för dom pengarna hon skulle lägga på en lägenhet där uppe i Åre :O Oj säge jag :) men hoppas det går bra för hon, kan bli drygt o pendla från Rättvik kanske?! ;) Heh!!


Idag har jag inte alls gjort så mkt, sys pallra sig upp o kom hit imorse.. Sen spela vi musik så det brakade o basade =) :P Hur lät det där då? Stackars Erica o dom under, men e sååå musikberoende.. spec när man ska städa..  å det gjorde jag minsann =)


Nej nu har jag inge alls kul o säga..


Ska faktist ta o lägga mig, Mellanlanda i soffan bara så ögonen blir lite trötta =)



Puss sunshine!!

Ovido - Quiz & Flashcards