Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Anna-Karin - 18 februari 2009 23:10

Lär nog dröja ett tag.. Men ändå..


Som ni märker så lever jag än, det trodde jag inte igår..

Jo mitt simkort te telefon har ju gett upp, så jag har beställt ett nytt ett.. Hmf, kan ju inte påstå att det tajma när det bestämde sig för o ge upp. Jävla grejer, inte min dag igår... Buhu =( Hoppas Hoppas jag får hem simkortet imorgon, kan behöva lite socialakontaker känner jag =) haha.. Har ju iofs datorn men kan va kul o nå folk som inte har msn lr så.. ;) Huh?!


                    BTW.....


Do You Have Facebook?!


Hah:D kvällshumor =)


Imorgon ska jag upp i tid, ska åka m Dasse ner o va hos pappa över dagen. Sitta där i fönster o lura på posten.. Å när den kommer ska jag springa ut så fooort jag kan o kika om mitt simkort kommit. vet, jag låter helt jäävla bestatt av telefonen.. e väl lite så. man blir lätt beroende av den när man bor i pissNITTSJÖ ;) utan körkort, men jag klarar mig.. Har ju inte dött än :)

Umgås m Mikk ska jag göra oxå :) Hon å sessan Tindra :) Alltid lika trevligt.


Hade fått hem korten idag åxå :) hem till pappa då, eftersom jag aldrig gjort någon adressändring hit :P av någon anledning?! Bott här i två år snart så kanske e på tiden!? Njaaae, letar ju ändå nytt så det e väl onödigt.


EFTERLYSNING :


Malin Eriksson

Mora

Söt, Svart, korthår och underbar..

Sågs senast på msn av A-K klockan 19?!

Vet du var hon håller hus så kontakta mig!


Haha :) nej skämt osido.. Men saknar skruttan lite på msn.. Undra va hon har för sig ? Känner mig lite övergiven på Msn faktist. men hon kanske har ett liv på kvällarna/nätterna?! *avis* ;) Hehe.. Skruttan, Me Love You Wonderful! Tack för, du vet va :) Ni andra får reda på det senare.. Malin har ställt upp på en sak som e väääldigt stor för mig! <3 STOLT!! :D

Tänk om jag hade kunna användt telefon fan nu då?! Gaaaash!!!!!

Robin snackar om röksignaler?! =/ Men hur kul e det o göra när det e bara han förstår dom?? :P haha, Å jag känner att jag tkr att vi inte behöver ha riktigt så tät kontakt ;P Right Råååbin ?? =)



Nej nu skiter jag nog i det här, kanske ska unna tv:n lite mer uppmärksamhet ?! =)





Ledsen vännen..... <3

Av Anna-Karin - 18 februari 2009 12:41

Man lär ju lägga in lite pictures till o från.. lägger in ett gäng nu =)


Här e en busig Tindra :) Sötnos!



Och Tindra igen när jag va barnvakt:) Ser på tv!


Jag o min Matilda, Finns inte ord för hur mkt jag älskar dig gumman!



Det va den här lillskruttan o hennes mamma Karro! ;) som va o hälsa på idag :)



Ja, Lillskruttan e dunder söt :)



Malin vännen, Älskar dig!!




Av Anna-Karin - 18 februari 2009 11:53

Hallåj på er =) E på lite bättre humör nu :) Skönt det, Haft Ida o Carro här på besök precis =) Det va trevligt! :) Nu ska jag pallra mig ut på en promenad innan jag börjar plocka ihop lite här hemma.. Dasse skrev en fin lapp te mig innan han åkte imorse =) Har blivit duktig på å skämma bort mig m fina ord o så :) Gillar't!


Har nog inte så mkt o göra idag, trist å va utan "telefon" (;läs simkort)



Nu ska jag roa mig m en promenad, över och ut

Av Anna-Karin - 18 februari 2009 00:00

hej då med dig.. trött på dig o gör inget annat än o stör mig på dig.. Fyfan för människor som du, synd att du tkr själv att du e så bra!!


Du kmr inte ens ta åt dig det vet jag, men det räcker nu.. Va ska jag m dig till?? Tror tillomed du kmr fråga vem jag skriver om, men du.. din självupptagna APA, du kmr inte få nå svar.. Tänk efter ist!!



Blä blä blä.. du snackar så mkt skit, inget man säger till dig stannar där. o du lägger dig i ALLT. sååå himla duktig... NOT.



Nej hej då me dig.. du hör ju ändå inte av dig nå knappt.  PISS PÅ DIG.



va mogen jag känner mig, men behövde får ur mig skiten.

Ovido - Quiz & Flashcards