Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Anna-Karin - 14 februari 2009 17:59

Hoppas ni har/haft en bra sådan :) Det har jag iaf :) Vi har varit hos Erik o Helena o käkat lite smörgås tårta o sådär =) Helena har fyllt år i veckan så det skulle kalasas lite :)

Sen hem o drack te m Sara som kom o hälsa på :) trevligt, o lilltösen hade hon m sig oxå =) (valpen Issla)


Nu sitter jag o väntar på att Dasse ska sluta spela, vi ska ner o käka lite på big street =) Niiice! Efter det åker vi å hämtar Tindra =) Hon ska sova hos oss minsann, Conny o Mikk ska titta på film o ha lite mys kväll! Tyckte dom gjort sig förtjänt av lite ensam tid!


Hoppas Hoppas Tindra e en snäll tös inatt/kväll ;) men det ska nog inte va nå problem =)


Nej nu så, Håller på å lägger upp bilder på facebook.. Helt helt album på Tindra vart det =) Hih! Ska länka albumet..


http://www.facebook.com/album.php?aid=77052&id=710392101&l=03f40

Av Anna-Karin - 14 februari 2009 00:25

Jag e sååå splittrad ändå. piss!



Nej men hej hallå på er =)


Haft en trevlig kväll ? :)


Jag har haft en aaaaplugn dag :) riktigt skönt må jag säga :) Bara segat o degat, fick huvudvärk så jag la mig i sängen mitt på dagen.. o solen va precis så den lyste in på mitt ansikte =) Fyyyy bubblan va skönt deet va o ligga där o känna att det värmde i ansiktet! Mkt mys, så nu vill jag ha sommar!! NU NU NU, så man kan klä av sig lite ;) å gå ut o sola.. =) Göttans de!


Kvällen då??


Jo, Lisa skrev ju te mig på facebook igår å sa åt mig att jag minsann skulle komma till hon på tjejkväll.. Sagt o gjort :) Inte tackar jag nej eller ! :) Så det va trevligt :) Käkade lite o spelade " Buzz " =) Riktigt roligt frågesportspel :) Kom två by the way ;) Hih.. E inte alltid så dum som jag verkar :)

Så såg vi på någon film men vart int så mkt tittande på den, småpratade mest o fnissa åt dom söta bebisarna.. =) Gullungar hela högen.


Det va Lisa,Karin,Mikk <--- Alla m små bebisar.. o så jag förståssss =) Hih :P

Så sju brudar va vi =) Tindra,Ebba o ella =) söta namn så huuu då :)

Tack för ikväll!! =)


Nej fy fasiken, jag e så trött.. ska ut m jumjum en sväng nu så han sover gott imorgonbitti :D



Så, Nattis på er :)



Puss på Dasse!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards