Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Anna-Karin - 15 februari 2009 19:03

gokväll på er :) Haft en bra dag ? =)

I have!


Jo minsann =) vart en trevlig kväll igår, Grillbuffé på BIG STREET, Underbart!! =) gott gott. Sen va vi o hämta lilla Tindra sm sovit här tills idag :) Hann int mer än hem så kom Patrik o Malin o hälsa på =) Det va jääätte träävligt :) Såg två apdåliga filmer, men gjorde inte mig nå.. jag hade fullt upp o gulla o joxa m Tindra :) Sötsnuttan!


Idag då? Tindra vakna vid tjugo över sex, så va bara o pallra sig upp o göra iordning en flaska mjölkersättning :) Det smaka nog bra för hon somna snabbt efter blöjbyte o så =) Sen fick vi sova till ungefär halvelva =) Niiice, snäll bebis minsann =) ÄNGEL!! Lite frukost o sådär i magen så va vi nöjda ett tag till.. Mamma Mikk o Pappa Conny kom o hämta skruttan runt ett :)


Nu har jag o Dasse ätit lite för ett tag sen, det smaka bra ;) MUMS.. så nu sitter jag bara här o jäääser minsann.. Tjock Tjock =) hehe..


Nej, kanske har nå annat o berätta sen.. nå intressant kanske?!


Tror jag ska sätta mig o fixa m lite kort, har så mkt kort jag vill framkalla minsann! :)


Återkommer


Hejhej

Ovido - Quiz & Flashcards