Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Hejsan! =)

Av Anna-Karin - 26 januari 2009 12:37

Hur mår ni idag ?


Här e det rätt fint, ganska seg o så men går ganska mkt framåt =)

Sitter hos pappa, åkte m Dasse ner tidigt imorse jag o Johanna, jag skulle ner o träffa underbaraste Monica.. Fy fan va bra hon e. Hon säger så mkt vettiga saker som man kan tänka på vid många tillfällen..


*Har tid m hon på måndag igen, härligt o prata ut om funderingar o jox, trodde läänge läänge att man kunde fundera själv o sen stänga den "dörren".. men när man vart m om grejer man mått kanske mår dåligt över så finns det ingen anledning till att inte ta tag i det, det blir knappast värre efter du fått ur dig allt..

Tips bara!


Så nu ska jag börja skriva en "historia" om mitt liv.. kan bli intressant o börja gräva i allt.. Få se hur mkt man egentligen kommer ihåg o vill minnas. Få se om det finns en del grejer som man nästan puttat alldeles för långt bakom sig.


nej va sjutton.. Man ska ju må bra i sig själv o så, det får andra o må bättre bara det.. Right ?


Ser faktist fram emot o träffa Monica! Hon e ingen psykolog lr så, så det e ingen människa som någonsin blir jobbig i sitt sätt, hon är nog bara en riktigt bra coach! Skulle jag kalla det iaf, undra va det heter det hon egentligen e ?! =)


Nej nu så, det här va ju inte så intressant.. ska ta o börja m min lilla uppgift så se hur det går..



Mår bättre utan dig i mitt liv!!! Så skönt o slippa ställa upp för någon som inte uppskattar det alls.. Finns ingen enegi till det när man har egna saker o tänka på..

Hoppas för din skull att du lär dig uppskatta folk som ställer upp för dig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards