Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

DELETE!

Av Anna-Karin - 5 februari 2009 13:47

Japp, sitter här o roar mig me o ta bort bilder.. Bättre sent än aldrig! Mår bättre efter, slipper se dom!


Thank you and gooodbye!


Hej på er förresten! :) Jag mår lika dåligt fortfarande, trist =/ Svårt o bli laddad inför morgon dagen jue.. det kmr, ska ju ut m bästa partybrudarna =) Hih! <3


Håller på å tvättar idag oxå, tröttna ur igår.. men e nog bara en maskin lr så som ska tvättas nu =) Skönt!


Funderar på å dra ner på Rättvik sen å umgås lite m lillasys, va ett tag sen man träffa Pappsen nu oxå, kan ju hoppas han e hemma!<3


Från det ena till det andra, tkr det e rätt härligt m artister/grupper som man inte tröttnar på, har hört hur mkt som helst av Lady Gaga.. Men slutar aldrig o gilla låtarna. Menar andra låtar som radion nöter o nöter lr som nöter själv tröttnar man lätt ur på..

Men då ska vi inte ens nämna VOLBEAT!! åh, som jag nöter låtarna :) Men jag älskar dom, tröttnar inte för fem öre...  dags o bränna en skiva in för morgon dagen kanske?! Ladda upp m massa volbeat som får humöret på topp o annat festladdat jox! :)


Undrar sen om det ska va lugnt ett tag igen ? som jag säger efter varje utgång... men e ju i så fin form ändå nu på nå sätt :) Känns skönt!


Härligt oxå m min nyfunna vän ;D <3 Sara Norberg, total härlig tjej.. Uppskattar starkt hennes vänskap. Skönt o ha nån där som man vet e rak o ärlig.. det tackar jag för!


För ärlighet o förtroende e ju himla viktigt.. så känner jag iaf, svårt o va riktigt bra kompis m nån som man inte känner e ärlig fullt ut lr man kanske inte har förtroende för personen??!!


(Ni andra behöver inte ta åt er på nå negativt sätt) U Know I love YOU!


Nej vet ni vad.. Nu ger jag upp det här, ska försöka ta mig ner i tvättstugan en vända, få se om den där förbannade torktummlaren gjort som jag vill den här gången!! :@



PUSS SNUTTISAR!!


<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards