Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Fredag !!!!!

Av Anna-Karin - 20 november 2009 16:17

Heeej på er =) Hur har ni det i höstvädret ?? =)

 

Oooh jag gillar iallfall värmen som är.. :P 10 + vare när jag o jumjum va ute o gick.. underbart. Hehe.. Ogillar kyla o massa tjocka kläder.

 

Iallafall.. =) haft en skitvecka... Har varit en "bråka på Anna-Karin vecka " bara en massa tjaffs från höger o vänster.. Fy så less jag vart =/ Men igår kom min underbara hem, o tidigt på dagen dessutom, han o Jumjum kom o mötte mig efter jobbet. Underbart !!!! =)

 

Idag däremot har jag knappt sett till han, vi åt frukost sen åkte han... Han o bror sin skulle upp till Buder o ordna nå med vattenbrunnen..

 

Hoppas på att det blir ut o äta med Emelie o Martin ikväll.. Om Jimmy kommer hem någon gång vill säga ! =)

 

 

Annars vet jag inte vad helgen bjuder på.. Jimmy ska ut o jaga imorgon, Lär nog bara bli på kvällarna man ser han skulle jag tro..

 

 

Få se om jag uppdaterar sen, ska ta en promenad o sen in i duschen med mitt hundkräk =)

 

 

 

Puss på er

 

 

 

Jimmy Jones.. <3

 
 
Ingen bild

Mamma

20 november 2009 22:44

Hoppas ni får en bra helg!!

 
Ingen bild

eva

21 november 2009 09:00

Ja du, så där är det att ha ihop det med en jägare :-) Först är han borta och förbereder jakt och sen är han borta och jagar och när han kommer hem är han helt borta av trötthet, så då somnar han på soffan haha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards