Alla inlägg under februari 2009

Av Anna-Karin - 12 februari 2009 07:20

Hell yeah, I'm a rock n rolla!



Godmorgon snutts..


Uppe m tuppen jag =) Hih, duktig tjej.. ska ju va barnvakt senare så va lika bra o åka m Dasse <3 ner..

Dock känner jag mig fortfarande slumrig, så känner jag mig själv rätt så somnar jag nog ganska skönt snart på pappas osköna soffa.


Hur ser eran dag ut ? Jag har dålig fantasi o vet inte va man ska hitta på när jag varit barnvakt, hojta till om det händer nå kul.. lr tvärtom =)


Nej nu så, får uppdatera senare när jag vart lite barnvakt till gullskruttan =)


Pusspuss

Av Anna-Karin - 11 februari 2009 23:42

Kommit hem för en stund sen, blev en heldag på Rättvik =)


Trevligt, fixat lite o så har jag umgåtts m Mikk o Sofie å deras små prinsessor hela dagen :) Trevligt! den dagen tackar vi för :)


Tacos o film vart det oxå när gubbarna slutade o så :) Väldans mys..



För min del e det lite mkt just nu, mkt funderingar i skallen men jag hoppas jag tänker rätt just nu. Fan va svårt det ä..


Hur har eran dag varit ?? =)


oj, jag har en hemlis.. O ni som inget vet bör inget veta! så det så =)


Ä så nöjd m dom jag har runt mig nu! :) Så här ska det vara m vänner, man ska bli glad o framåt å inte tvärt om tror jag. :) <3 Thank you for've making me see that!


Imon ska jag upp tidigt igen, Ska va barnvakt åt lilla Emma-Ida :) Skoj skoj, söta barn! Söta familjen de =)


Nej nu så, ska hoppa i säng =) Det ska bli skönt!


Puss på er, o tack för att ni finns!


  • Dasse <3
  • Malin!<3
  • Micka <3
  • Mikk :)
  • Sofie!! =)

Dom e ändå bara en del.. Tacksam för alla er andra oxå! PUSS! <3



Speciellt du/ni lillsys förresten! <3 Love you.. båda två =)

Av Anna-Karin - 11 februari 2009 09:27

Va ett tag sen, men ändå =) Tänka sig att jag e vaken så tidigt va ? Redan halvsju =) å så duktig tjej!


Har lite o göra idag så jag e hos pappsen, skönt o komma från det där jäkla nittsjö.. Puuh!


Funderar på å vila en sväng, funderar så mkt så jag sover knappt.


JAHANI..


Ikväll blire nog film m sofie o jon tror jag =) det e trevligt det!


Aja, ska fundera lite i min ensamhet jag.. Som det vrak jag faktist e just nu..


Idag e jag trött på människor o allt va det heter, ska försöka o inte bry mig.



Malin.. No 1! <3 All Love!

Av Anna-Karin - 10 februari 2009 23:39

...Snarare godnatt känner jag, ska gå å lägga mig alldeles strax =)


Känns lite bättre nu, känns som jag kanske är på rätt spår.. trotts att allting e snurrigt o bråkigt för mig i huvudet. Tackar o bockar som sjutton för det stöd jag redan fått, guldvärt.


Allt kmr nog lösa sig, jag hoppas då det..


Imorgon ska jag ner tidigt till pappa, sen gå på AF o fixa o dona, Känner att jag skulle behöva träffa Monica NU!! o prata av mig lite, men jag får hålla ut,bara till måndagmorgon.


Nej fy då.. trött som sjutton ä jag, orkar inte ens skriva va jag gjort idag..


Tack o hej för mig!


ÄLSKLING<3

Av Anna-Karin - 10 februari 2009 13:50

Tror det e dags för det va? Sitter å väntar å väntar på att Linda ska höra av sig =) Skönt o ner o prata av sig lite o så över en fika.


Skulle ut m jumjum, hann inte långa biten innan han vände o sprang hem, det small till ute så han vart rädd den lilla plutten :P Jäklar, lär kosta på en psykolog åt han =) Hehe...


Mikk, hon e bra hon :) Allt för go den där mikk!! Tack o lov att hon finns just nu!



Malin, A-K Loves You!

Nu ska jag göra mig lite iordning tror jag :) Puss

Av Anna-Karin - 10 februari 2009 12:20

Min älskade Malin för ditt underbara stöd, behöver det som fasiken nu.

Du e så underbar min vän på alla sätt o vis, tkr synd om den jäkel som inte har en vän som du..


Jo ni, hon kan nog vara bland dom få riktiga änglarna som finns på jorden, det e min teori.. Så otroligt otroligt snäll o go, o lyssnar på allt o alla funderingar. Tack gumman, finns här för dig oxå.. dag o natt!! <3


 Ligger fortfarande i sängen jag, trött som en tok idag.. funderat genom hela natten.. så huvudvärken finns här minsann. jäkla den, tror den ligger där hela tiden som på krigsfilm, va kallar dom där. ligger i bakhåll? haha :P Man ska inte prata om sånt man inte förstår sig på =)

Nu ska jag pallra mig upp iaf, ut i kylan.. Inte för jag kännt av den här under täcket men har läst på FB att alla e hemma o fryser, vilken motivation man får å gå ur sängen då. hehe =)

VA SKA JAG GÖRA???? vet inte vilket ben jag ska stå på....

Hjälp :(

Av Anna-Karin - 10 februari 2009 00:09

Sov så gott på er, ska jag försöka med.. trotttts allt =/

Dags o smyga i säng nu, Hoppas Mona sover ändå fast jag sitter o klinkar på datorn.




Tack Dasse för att du skriver så fint :) Blir så glad, härligt o ha dig.




Hej..

Av Anna-Karin - 9 februari 2009 15:10

Finns bara några ord i skallen nu...


Förvirrad,rädd,kluven.. Allmänt neråt.



Ni som inte vet vad det handlar om ska inget veta heller! Så.. Don't ask!!



BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards