Alla inlägg under februari 2009

Av Anna-Karin - 8 februari 2009 22:49

Jahapp, hej på er. Hur har eran helg varit ?


Haft en helt okej helg faktist :)


Idag har jag legat i sängen huuur länge som helst, å så skönt det va.. Sen vart det inte så mkt mer, vi åkte till Conny O Mikk o fika lite m hela Dasses familj.. <3 Det va trevligt det..


Kom hem, gjorde int allt för mkt.. Gick till Micka direkt typ. Min lilla stumpa !! =) Du e sååå crasyyy =) Hih <3

Alltid skönt o sitta o prata av sig lite, behöver det. Båda två =) Skönt utan karlar m "stora öron" i närheten då =) Hih!


Va äntligen ner i tvättstugan o tog upp all tvätt oxå :P Lätt o skjuta upp på sånt tråkigt göra.. Men man lär väl.


Imorgonbitti kmr min gulliga svärmor o hämtar mig =) så ska egentligen ta o röra mig stjärt till toa o borsta tänderna o sen natta mig själv tror jag.



You make me happy HONEY!! =) Du vet vem du e, fråga inte ens =) hehe *hemlis* ;)

Av Anna-Karin - 7 februari 2009 16:31

Haallådär =)


Haft en bra dag??


Jag har :) Varit o fikat hos Conny o Mikk idag :) Trevligt, så nu e vi hemma o fixar lite. Dasse ska laga mat för paret m bebis kommer hit o äter lite :)

Trevligt som sjutton..


Hur ser eran kväll ut ??


Malin kommer oxå snart o hälsar på :) KUL!! <3


Nej nu ska jag göra nå, har inte så mkt vettigt o skriva.


Puss

Av Anna-Karin - 5 februari 2009 23:43

Nu ska A-K gå å sussa tror hon minsann, försöka ta mig upp tidigt imorgonbitti :) Duktigt..


Usch, har en massa ont grus i ögonen känns det som, John Blund har gjort sitt så det e väl min bit kvar nu ? å slita sig här ifrån.. :P


Kanske jag tillomed ska duscha lite snabbt ? =) Tror det, kommer inte hinna det imorgon tror jag :P Tssss =)



Hoppas ni sover sött!!


Puss

Av Anna-Karin - 5 februari 2009 13:47

Japp, sitter här o roar mig me o ta bort bilder.. Bättre sent än aldrig! Mår bättre efter, slipper se dom!


Thank you and gooodbye!


Hej på er förresten! :) Jag mår lika dåligt fortfarande, trist =/ Svårt o bli laddad inför morgon dagen jue.. det kmr, ska ju ut m bästa partybrudarna =) Hih! <3


Håller på å tvättar idag oxå, tröttna ur igår.. men e nog bara en maskin lr så som ska tvättas nu =) Skönt!


Funderar på å dra ner på Rättvik sen å umgås lite m lillasys, va ett tag sen man träffa Pappsen nu oxå, kan ju hoppas han e hemma!<3


Från det ena till det andra, tkr det e rätt härligt m artister/grupper som man inte tröttnar på, har hört hur mkt som helst av Lady Gaga.. Men slutar aldrig o gilla låtarna. Menar andra låtar som radion nöter o nöter lr som nöter själv tröttnar man lätt ur på..

Men då ska vi inte ens nämna VOLBEAT!! åh, som jag nöter låtarna :) Men jag älskar dom, tröttnar inte för fem öre...  dags o bränna en skiva in för morgon dagen kanske?! Ladda upp m massa volbeat som får humöret på topp o annat festladdat jox! :)


Undrar sen om det ska va lugnt ett tag igen ? som jag säger efter varje utgång... men e ju i så fin form ändå nu på nå sätt :) Känns skönt!


Härligt oxå m min nyfunna vän ;D <3 Sara Norberg, total härlig tjej.. Uppskattar starkt hennes vänskap. Skönt o ha nån där som man vet e rak o ärlig.. det tackar jag för!


För ärlighet o förtroende e ju himla viktigt.. så känner jag iaf, svårt o va riktigt bra kompis m nån som man inte känner e ärlig fullt ut lr man kanske inte har förtroende för personen??!!


(Ni andra behöver inte ta åt er på nå negativt sätt) U Know I love YOU!


Nej vet ni vad.. Nu ger jag upp det här, ska försöka ta mig ner i tvättstugan en vända, få se om den där förbannade torktummlaren gjort som jag vill den här gången!! :@



PUSS SNUTTISAR!!


<3

Av Anna-Karin - 4 februari 2009 22:48

Hej på er :) Haft en bra kväll ??

Ingen idé o skriva nå frågor här :P haha, folk e så strama ändå ;) PUSS PÅ ER STRAMISAR


Idag har jag varit duktig :) som jag skrev i det sista inlägget :D jag har tvättat, plockat o lagat mat :) Härligt, dt e vuxen poäng det ju..


Vart fläskfilé o pommes idag, så gjorde jag vitlöksbaguetter =) Oooh så gott :) Lite extra gott i veckan fåre va ibland!


Vart film nu på kvällen åxå, å allt som hör till.. =)


Mår fortfarande inge bra... :(  Men kämpar på..  vet inte om det e nå feber liknande ? för jag har inte feber men ont i kroppen o huvudet.. så känner jag mig yr o jäklig.. O jätte varm, skulle nog klätt av mig lite ;P Hih =)


Fyfan.. Hoppas det inte e någon på G?! Lite orolig blir jag..


Honey, U know why.. Jag kan ställa till det jag.. Duktiga mig.


Hoppas det e lugnt.. hur gör man annars.. ÅH!


Nej vet ni vad.. Nu ska jag ta o gå ner i tvättstugan igen har skjutit upp det länge nog nu..


Sov gott på er :)


Ses vi i helgen i dimmmmman ? ;D Yeah!


Puss

Av Anna-Karin - 4 februari 2009 14:16

Idag vart dt en tvättdag, trotts huvudvärd o att jag e super yr idag å.. varför detta nu då??? Kämpigt..


Hej på er förresten, vad gör ni i kylan ?? =)


Ikväll blire bio som det verkar, fast m min huvudvärk känner jag nog bara för o va hemma m godis o film.. Få se. Kan va riktigt mys det.. Kanske ska ta o städa ihop lite o mysa till det lite hemma ? =) Det låter ju ganska toppen..


Då blir Per-Anders glad oxå :) <3 Snutten..


Så får det bli, ska lägga ner lite energi på det nu då=)


SJÄLVUPPTAGNA MÄNNISKA!! USCH för dig..

(inte nån av hetingarna på bilden ;) ) Haha

Av Anna-Karin - 3 februari 2009 14:22

Satans trött idag, o huvudvärk så jag tror jag går under vilken sekund som helst :( Uschan, hatar å va trött o hängig..

Nej nu får karln i huse komma hem o ta hand om mig tkr jag nog..


Å jag som skulle tvätta o dona idag för o känna mig någorlunda duktig. bajs på det...



nej tror jag lägger ner datorn nu.. känne mig snurrig =(



PUSS


I MISS YOU SOOOO....


Av Anna-Karin - 1 februari 2009 22:49

Har haft en så kung helg :) Tack för det!


Fredagen va roligaste på lääänge, vart lite för mkt av det goda ^^ Men det gick ju bra ändå =) hih =)

Tack för en skit trevlig helg Sara =) O Tack Micka för halva fredagen =) Heh..


Igår vart det lugnt, mådde som jag förtjäna.. Sen på kvällen vart det film m Sara :) det va trevligt! Men vart så jäkla drygt när dom hade fest igen under.. vart ju så jäkla sugen o dricka nån öl..


Trivs som fan i Sarahs sällskap =) Kul tjej!


Tänker på dig.. hoppas det gått bra ikväll :D


Tack hjärtat för den fina kommentaren du skrev på bloggen :) Gulliplutt! <3


nej ni, kommer inte på så mkt mer. Skriver inge mer om fredagen eftersom dt bara vart tok :P hahaha..


Puss på er.. NattiNatt

Ovido - Quiz & Flashcards