Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Anna-Karin - 1 mars 2009 22:35

Sitter här o funderar på avunsjuka... Fan, finns väl rätt mkt avundsjuka i världen?! Folk kan va avis över dom mest konstiga grejerna.. TRÖTT PÅ AVUNDSJUKA!!!!!


Har/har haft så jävla mkt avundsjuka runt mig i flera år, så trött på det så när jag märker avundsjuka mot nå som jag har m o göra då backar jag gärna en bit... Avundsjuka kompisar tillexempel?! USCH!!!!!


BLÄ BLÄ BLÄ... !! A-K vart på riktigt dåligt humör av o sitta här o fundera.


Idag har jag umgåtts m lillsys hela dagen, sen nu på kvällen har vi varit på bio m Sofie o Jon :) Jätte trevligt, sett " Män som hatar kvinnor" den va riktigt bra måste jag säga :) den ska ni klart se...



Nu sitter jag bara o klickar lite på det seega jävla internetskiten... :/ Blää på det!



Nej nu orkar jag inte skriva nå mer :P


Hej då med er

Ovido - Quiz & Flashcards