Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Anna-Karin - 14 mars 2009 23:54

Precis ätit lite nudlar =) Gott för engångsskull ;) Hehe.


Kom hem från Jon o Sofie för ett tag sen :) Sofie e duktig o sminka minsann :) Sminka sot tjosan på mig ;P Yeah! Me like. :) Blire utgång på fredag tänkte jag låta henne kladda lite till :) Kul m nån som lärt sig "riktigt"  Skulle jag åxå vilja. :)


å min älskling, du e ingen idiot!! <3



Nu tror jag att jag ska stoppa min kropp i säng, den gör förbaskat ont idag.


Älskar mina underbara småsyskon :) Ni lyser upp mina dagar så mkt!


Saknar Matilda nå grymt just nu, skulle vart ner o hälsat på hon o Christer imon innan hon åker tillbaka till mamma...


Johanna, Du e underbar!!


Det ska ni veta, att jag har världens underbaraste lillasys!! Berättar nog allt för hon o hon är den enda i heeela denna värld jag törs säga allt till o vet att det stannar precis där! Det uppskattas!


Dasse : Du e en underbar människa!! finns alltid för mig.. Tack <3



Nu går jag härifrån ;) Puss

Av Anna-Karin - 14 mars 2009 19:50

Jag,Micka o Sarah va ut igår ju, bowlingen.. dåligt m folk men Riktigt skoj vart det,tyckte jag. Hade nog bara behövt titta på en öl egentligen så hade jag blivit dragen. men dom ska ju drickas så ;)


Va ju ett bra tag sen jag va ut :P 30 Januari sist :P Haha. Duktigt av mig =)


Well well.. badat lite hos pappa o så har jag gjort =) Mysipysi. få så skönt!


Nu ska vi ner till Jon o Sofie så hinner inte skriva nå mer.



Seeee you later :)



Baa baa

Ovido - Quiz & Flashcards