Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Anna-Karin - 22 mars 2009 23:22

Är det inte jobbigt ? Jag hatar den känslan.. o känna hur mkt man saknar en person, lr saknar vissa stunder..  ååh drygt..


Ibland känner jag att jag saknar så många i mitt liv.. Nu saknar jag Matilda som sjutton, fast jag va me hon heeela kvällen igår. blir så tomt, mitt hjärta nästan skriker. Lite tomt utan Johanna oxå faktist. E van o ha hon här rätt ofta nu ju. Gaah, mina småsys <3 Älskar er!


Tänk när man va "ung" =) Va?! :D Va i röjeråsen o umgicks m alla där.. fy va skoj, det saknar jag oxå.. Tur att man umgås m Robin lite då å då iaf =) Har sagt åt han o ställa till m fest snart. För det e ju såå ruskigt kul m en reuonion (stavning?)

 Jaa... det va bättre förr, måste säga det. allt va roligare, visst kan man ut o ha kul nu å .. men man hade roligare när man va yngre. Kanske bara ä nå jag fått för mig men men..  =) Det va iaf hur kul som helst o umgås helg in o helg ut m Malin o company. å va jag vill va liten igen.. Tänk va knasiga vi vart jag o Malin ? =) Tok Tok Tok.. BackKulla =) Miss it sometimes..


Å så saknar jag så mååånga kompisar som man "tappar på vägen".. 


Jaja.. va skulle jag komma fram till? iiingen aning, dessa funderingar.


Saknar saknar saknar saknar !!!!


  • Marie!!
  • Maley
  • Röjeråsen
  • MATILDA

 Med mera med mera med mera!!


Vänta bara till jag har pengar, då packar jag väskan o hälsar på Marie!


 FÖRBANNADE PENGAR!!!!


Gooooosh I miss it sooo..


 Nu går jag!! Vilket givande inlägg va?? NÄÄE! Sorry fö de :P



Godnatt <3

Av Anna-Karin - 22 mars 2009 21:02

Sååå drygt, så ruskigt drygt när det händer. Man skriver iordning ett bra inlägg, långt oxå. sen försvinner det.. Poff borta!! Gaaah va störande. Vart så igår när jag satt o skrev o dagen innan det oxå. Då skulle jag göra ett fint inlägg m massa pics.. Tack för de. Bara POFF!


Jaja =) Sak samma. försöker igen..


Igår va jag barnvakt åt Matilda :) Trevligt, o Johanna va där o höll mig sällskap! :) Nice !

Mysigt va det :) borde göras oftare... inte så ofta bara jag,Johanna o Matilda umgås en hel kväll ... Det vart en massa dans o Matilda sprang nere hos Jimmy o terrorisera han. Kul att hon gillar när storasys e där.. :P haha nee då. spring ner te grannen ist. Aja =) sen fick jag ha hon för mig själv iaf:)

Dasse va gullig o körde mig så jag fick handla dipp ;) det e ju ett måste om man ska äta chips! :D Hehe


Idag har jag inte gjort nå.. Jag o Johanna har umgåtts o så. Vart ute o gått å hälsat på lite. o gått lite till.. Duktigt duktigt =)


Nehepp.. har inge nå vettigt o skriva. Ska försöka orka lägga in ett inlägg m lite sötis kort sen =)


Tack fö mig!



Puss på sig!

Ovido - Quiz & Flashcards