Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Anna-Karin - 6 mars 2009 14:12

hmm... lr NAT..


Hej på er :)

Kul o läsa alla kommentarer :P Hehe..


M tanke på det där m soppan som e "typiskt mig" som Angelica kalla det.. Jo det e det ju faktist.. men det där m att jag va påväg o steka bacon i en plastbytta hade jag väl förträngt ^^  Haha.. fast det va ju inte m mening, för så dum e jag inte :) Haha..


Idag har jag gått upp tidigt, kvart över sju tror jag minsann :P Följde m Karro till lassarettet för o hålla ett öga på Ida när Karro va inne hos doktorn. Usch stackars Karro, dom gjorde massa SNUSK m hennes näsa :P Haha :D


Sen drack vi kaffe hemma och åt upp bullarna som Mona bakat :) Mums för vaniljbullar!! :D


Nu väntar jag på att Dasse ska komma hem någon himla gång =)


Ikväll blire tacos :D Massa mums det e ju!! :D Hoppas Jon o Sofie följer med :) Det vore trevligt...


Imorgon ska vi åka till IKEA!!! :D Åh va skoj :) Stackars Mikk som vart så himla dålig då :( Hon ska inte med..

Blir.. Sofie, Lisa , Vanja o jeee :) Kan nog bli kalastrevligt! :)


nej huuu då, klockan va mycket så lär ut m hunden igen o igen o igen..


Puss på sig

Ovido - Quiz & Flashcards