Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Anna-Karin - 8 mars 2009 23:53

Why do I want you?
now that I can't have you.
Why did'nt I just want you
*back when I had you
back when I had you*

You liked me better from the outside,
looking in, was the the end.
cuz' you got lost and wanted inside.
fumbling, how frightening.
I guess you thought you bought the concept.
No package deal then.
You pay extra for gurantee
you need security but that ain't me.


                                                  
                                               

FÖRBASKAT BRA LÅT!!!

Av Anna-Karin - 8 mars 2009 23:17

Hellooooo beautifulllllll =)


E på helt okej humör såhär på kvällskvisten :) Pratat massa skvaller o annat jox m Maley <3 I telefon ett bra tag : ) Sötskruttan :D


Idag har jag inte gjort så mkt, mest umgåtts m Lillsys <3 :) Trevlans.. Vart o fikat lite å så :) Trääääävligt :D


Sen kom hem o har inte gjort så mkt, som vanligt när man bor här uppe.. Så ruskigt trött på Nittsjö nu.. Trött på å behöva planera för o ta sig någonstans, e ju van o bo på rättvik så man bara kan göra det man vill. Om man nu vill gå å hälsa på någon lr handla nå, skulle vara sååå jävla skönt o slippa tjata hål i huvudet på min kära sambo om o åka o handla när man blir sugen på nå lr så.. för den delen så kan han använda det mot mig om han e på det humöret. o det e jag ju mindre förtjust i ... att han kan få för sig o va vrång om han e kinkig på mig.... Vääänta o se vänta o se lilla gubben :D Hehe =)


Å det där JÄVLA tjatet från alla JÄVLA håll o kanter om o skaffa körkort?!?! Ååh, ursäkta att jag svär. Men allvarligt talat... när ska folk sluta tjata om allt o ingenting!? Folk kan sitta o nöta hål i huvudet på andra om o söka jobb o skaffa sig jobb osv osv osv.. Hmf, drygskallar..

I mitt fall både och, man ska söka massa o jobb o skaffa sig ett körkort. men braaa.. då tycker jag ni kan kosta på mig lite motivation till o börja plugga inför det, så kan ni väl betala körkortet oxå???!! Då klagar jag inte...  Lr ta körkortet åt mig åxå :) Bättre vore det. hehe..


Nej men hoppsan va kink jag kan bli då =) hehe.. så är det iaf.. man ska göra saker för sig egen skull o när man har motivationen med sig.. Men tyvärr så e det så att motivationen kommer inte när folk tjatar, snarare tvärt om. Sååå äre vettni!PUNKT!!


Nu ska jag klä på mig igen, har badat under kvällen o springer fortfarande runt i handduk. så nu ska jag väl pallra mig ut m Juuuuumis =)





Puss på sig. NattiNatti

Ovido - Quiz & Flashcards