Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Anna-Karin - 12 mars 2009 23:46

Kul att ni kom igång m dom =) Hehe..


Nyfiken man blir vilka som läser bloggen...  =) Vet ju ett par säkra kort som läser smörjan man skriver. Men resten då? Intreeessant =)


Neee vet ni vad.. jag har inte nå vettigt o skriva, har inte gjort så mkt alls idag. Vi va till Lisa o Hammis o fika lite en sväng :) Trevligt trevligt, Mikk o Tindra va där oxå :)


Tösen sov i mitt knä ett bra tag, supermys!!! Imorgon då? Få se vad man ska hitta på.. Trist när det e riktigt dåligt m cash.



Jaja =) Man överlever ju.


Hakuna matata!



Nej :) Puss på er!

Av Anna-Karin - 12 mars 2009 11:55

Idag ska väl humöret vara lite bättre? Kan inte gå å hänga upp sig på det där nu. Blir ju knappast bättre..


Ska ner o fika sen iaf, Hos Lisa m tjejhögen :) Trevligt!


Har ju inte så mkt o skriva nu, Har bara klivit upp o grejat lite å nu ska jag pallra mig ut.




Kom ihåg å säga som ni tycker! Det komme ni längst på! =)




Puss på sig!!

Av Anna-Karin - 12 mars 2009 00:14

Skriver godnatt nu.. Ser på bigbrother som vanligt, Schyst ju å se gammla repriser ;)



Hade vela varit helt obrydd o skriva vad som hänt här. för då skulle nog folk fattat o inte bara gå runt o tro att man e sur för ingenting... Men men. Har ingen lust, det räcker m dom som vet.



Ni andra ska inget veta. skriver inte här för er skull utan för min egen.. Det e så ruskigt skönt o skriva av sig när man funderar eller när man e riktigt ledsen lr sur. Ibland kan jag skriva ett långt inlägg som jag får lov o läsa ett par timmar senare för jag inte har ett minne av vad jag skrev då.


Weird..



Nej jag e inte en sur människa.. E rätt glad tror jag.

Ibland händer det grejer så man får va sur/ledsen, gäller även mig.



Tack för mig..


Sov gott... :)


Åsikter tas emot, jäkligt tacksamt. Kul o höra hur folk tänker/tror/tycker..

Ovido - Quiz & Flashcards