Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Anna-Karin - 23 mars 2009 18:34

Heeeej underbaringar :D


Först så : Maria, nu skäms jag.. Lär fixa ihop lite cash o hälsa på dig. Pinsamt att man inte gjort det än ju :P Haha. Men det kommer.. =) Looovar't!


Jahapp.. idag då? Varit o pratat m Monica en sväng! :) Härligare människa får man leta efter. Hon ä bra o ha ! :)


Sen gjort lite annat jox.. =) Helt okej dag! :)



nu har jag precis unnat mig en dusch =) Skönt skönt. Så jävla less man blir på det här överdrivet sega o tråkiga vädret! :(


Känne ni för o bjussa på en resa så säg till! A-K e inte omöjlig ;) Hih!


Imon åke vi te skedvi :) Mikk o Tindra ska m.. Fö Mikk ska ut på "äventyr" ;) Så blir vi hos Mona tills onsdag morron! Om inte jag stannar kvar lite längre ;) Hih!


Nehepp.. inge mer kul för idag lr..


Vi hörs då..



<3 Skrutt <3 =)


Bjussar på en bild på missen min ;)

Av Anna-Karin - 23 mars 2009 00:19

Godnatt my friend! =) Sleep tight!



Japp japp, tar o ä lite seriös o går å lägger mig nu ! =) Sovgott!




Puss på sig..



Honey <3 I Love You!

Ovido - Quiz & Flashcards