Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Anna-Karin - 15 mars 2009 23:10

Sitter här å gluttar på blocket. o vet ni va man kan få ge för en CYKEL???!!!!


En ska sälja sin värsting cykel för 27000!!! 0_o Herregud.. småpengar???


Tydligen så får man ge 55 för en ny... Måste va en skojare va??



Köp min cykel då? 10000 snabb affär ;)



Fan va pissed jag vart :P


Nu ska jag lura på nån jävel en cykel.. haha :D



Sovdags snart... Jo det e säkert, jag e trött!



=)



Puss på du

Av Anna-Karin - 15 mars 2009 14:01

Ruskigt fint väder idag =)


Nu ska jag pallra mig ut på en promenad m Micka.. Uuuh så skönt :)



Min sambo e väääldigt krävande när det gäller uppmärksamhet :P Han blir hyper glad om jag nämner han i ett blogginlägg :P Knäppis.



Blir nog myskväll m Lillasys ikväll :) Thaimat o film :) Mysipysi!



Nej nu ska jag palllra mig ut lite :D



Puss på sig



Ovido - Quiz & Flashcards