Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Anna-Karin - 11 mars 2009 20:51

Mår inge bra alls.... =(





Kolla upp kanske... Hu då



Hejhej

Av Anna-Karin - 11 mars 2009 17:50

Inte så pigg på å skriva nå här alls.. E inge pigg överhuvudtaget.. Men men, sånt som händer. Inte kul :(


Varit barnvakt en sväng åt Tindra idag! :) Gullungen.. Imorgon ska jag ner o umgås med mikk igen :) Vart ju ett uppehåll ett tag :P hehe, hon har ju varit så gott som döv. Stackarn. Hoppas det blir bättre.


Sen har jag bara vilat typ, man ska tydligen göra det när det blir såhär.


Å en sak till jag HATAR kedjebrev/sms. Va e det för jävla påhitt?! visst kan det väl va gulligt, men det e väl roligare om man får ett rätt personligt sms ?! Som någon menar.. Inte bara ett sms där det står skicka vidare blablabla.. Äh..!!


Som ni märker e jag på risigt humör.



Ska kila o ringa lite nu..



Puss


Tack min älskade Maley <3 Så glad att du finns!

Ovido - Quiz & Flashcards