Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Anna-Karin - 19 mars 2009 23:08

Hell Yeah! Varje kväll baby ;) Hehe.


Johanna e hos oss igen :) Trevligt.. vi ligge o glor på BB =)


Idag har vi väl inte gjort så mkt, Har haft besök av Mikk o Tindra :) trevligt minsann! Sen har dagen bara rullat på.


Har tagit en "lång" promenad m jumis nyss.. rätt mysigt o gå i mörket faktist ;) Behöver inte bry sig så mkt i hur man ser ut :P Haha.


nej sak samma. har inge vettigt o säga.. =)



Puss o kram på sig


Maley.. I miss you <3


KÖP NOKIAN FÖ FAN ;)

Av Anna-Karin - 19 mars 2009 13:32

Mjaa, ska ju få en ny telefon om ett par dagar. När jag provar på 3 ;) Hehe. Så funderar på om man ska sälja Nokian ?


Har en Nokia N95 8 GB.. 5 Megapixel kamera :) Blir fina bilder o har filmat en hel del m den :) Det e en bra telefon!


Hojta till om du e ute efter en "ny" lur..


Nypriset ligger fortfarande på typ 3-4 tusen. så dom e rätt dyra fortfarande.. En sida på internet sålde dom för sextusen tror jag.



Skicka mig ett sms om du e intresserad. vet inte va man kan ta för den men kom m förslag ! :)


070-3863982


Lr lämna en kommentar.



Hörs sen då ! :)  

Av Anna-Karin - 19 mars 2009 11:50

Jaaao, ni vet telefonbolagstjosan.. Va en rolig kille som ringde o terroriserade mig igår därifrån.. Tyckte minsann att jag o Dasse skulle byta till tre. så fick vi ju nya telefoner oxå.. Låter ju bra, med vad e haken? Nån lär ju finnas... Aja. Märks väl. Han sa att man fick prova iaf så vi provar väl då ;) Berätta för han hur många sms jag gör slut på, för att han skulle lägga in en tjänst direkt så man får sms mkt.

När jag sa det iaf så vart han lite ställd o sa att jag kunde få " Tennistumme! "  tror du menar " SMStumme"  Sa jag :P haha. Virriga försäljare. Han kunde då sitt jobb iaf, Vikken jävel. =) Aja nog om det. !


Nu ska jag minsann ut o gå en vända :) För det e väl alltid skönt. E det int ? Det e ju riktigt fint väder ute :) man kan ju inte annat än att bli glad! =)


Sen komme Mikk o Tindra upp :) Massa trevligt, jag har ju kladdkaka som jag köpte igår som lär ätas upp ;D Hehe.


Nej nu tar jag o jumjum en promenad :)



seee you later...



Radiogirl..





Puss

Ovido - Quiz & Flashcards