Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Anna-Karin - 17 mars 2009 14:59

"Who are you to jugde the life I live? I know I´m not perfect, and I don´t live to be. But before you start pointing fingers. Make sure your own hands are clean!"


Läs o tänk efter. Stämmer bra! 


Tack Maja för en klok kommentar i övrigt! :) Kul m positiv respons!


Va glad jag blir :) :) Riktigt glad..


Å Min Maaaaria har hittat min blogg oxå.. Kan ni förstå ? =) Besök på bloggen ända nerifrån kumla ;) Inte illa.. Inte illa alls! :)


Känner mig någorlunda duktig idag, tagit tag i disk o tvätt o funderar på å dra igång dammsugarn =) Baaah, det ä väl så tråkigt men men. Stackars mina blommor å, dom e nog riktigt ledsna på mig. Törstiga som sjutton kan jag tro. åå va jag vill ha nya blommor !! Ge mig!


Nu ska jag ta o göra nå mer vettigt innan jag tappar inspirationen! Ut m jumjum en sväng till först =)




Baby Goooodbye!

Ovido - Quiz & Flashcards