Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

godnatt..

Av Anna-Karin - 12 mars 2009 00:14

Skriver godnatt nu.. Ser på bigbrother som vanligt, Schyst ju å se gammla repriser ;)



Hade vela varit helt obrydd o skriva vad som hänt här. för då skulle nog folk fattat o inte bara gå runt o tro att man e sur för ingenting... Men men. Har ingen lust, det räcker m dom som vet.



Ni andra ska inget veta. skriver inte här för er skull utan för min egen.. Det e så ruskigt skönt o skriva av sig när man funderar eller när man e riktigt ledsen lr sur. Ibland kan jag skriva ett långt inlägg som jag får lov o läsa ett par timmar senare för jag inte har ett minne av vad jag skrev då.


Weird..



Nej jag e inte en sur människa.. E rätt glad tror jag.

Ibland händer det grejer så man får va sur/ledsen, gäller även mig.



Tack för mig..


Sov gott... :)


Åsikter tas emot, jäkligt tacksamt. Kul o höra hur folk tänker/tror/tycker..

 
 
Ingen bild

Gelica

12 mars 2009 00:26

Ledsen är bara mänskligt att vara. Man ska vara glad när man kan visa sina känslor, sen får alla människor olika uppfattningar om allt. Därför jag har en psyko stämpel.. ;P Det är deras sorg om dom inte förstår att en människa inte alltid orkar vara glad och positiv. Det är juh bara ett bevis på vilken minimal kunskap dom sitter om det sociala. Man ska egentligen inte bry sej om vad folk tror om en, för man vet juh bäst själv. Men det sårar när man aldrig blire förstådd.. Du är en underbar människa och förtjänar all respekt. Puss Gelica

 
Ingen bild

Maja

12 mars 2009 12:34

Ha tilltro till livet & dig själv, så kommer allt att lösa sig tillslut.
& det kommer alltid att finnas folk som tror sig veta hur allt ska vara.
Men man kan bara litá till sig själv och vad du känner.
Du är viktigast i ditt liv !!
Hoppas du snart blir glad igen, livet blir lite ljusare då.
Kramar till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards