Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

Saknad..

Av Anna-Karin - 22 mars 2009 23:22

Är det inte jobbigt ? Jag hatar den känslan.. o känna hur mkt man saknar en person, lr saknar vissa stunder..  ååh drygt..


Ibland känner jag att jag saknar så många i mitt liv.. Nu saknar jag Matilda som sjutton, fast jag va me hon heeela kvällen igår. blir så tomt, mitt hjärta nästan skriker. Lite tomt utan Johanna oxå faktist. E van o ha hon här rätt ofta nu ju. Gaah, mina småsys <3 Älskar er!


Tänk när man va "ung" =) Va?! :D Va i röjeråsen o umgicks m alla där.. fy va skoj, det saknar jag oxå.. Tur att man umgås m Robin lite då å då iaf =) Har sagt åt han o ställa till m fest snart. För det e ju såå ruskigt kul m en reuonion (stavning?)

 Jaa... det va bättre förr, måste säga det. allt va roligare, visst kan man ut o ha kul nu å .. men man hade roligare när man va yngre. Kanske bara ä nå jag fått för mig men men..  =) Det va iaf hur kul som helst o umgås helg in o helg ut m Malin o company. å va jag vill va liten igen.. Tänk va knasiga vi vart jag o Malin ? =) Tok Tok Tok.. BackKulla =) Miss it sometimes..


Å så saknar jag så mååånga kompisar som man "tappar på vägen".. 


Jaja.. va skulle jag komma fram till? iiingen aning, dessa funderingar.


Saknar saknar saknar saknar !!!!


  • Marie!!
  • Maley
  • Röjeråsen
  • MATILDA

 Med mera med mera med mera!!


Vänta bara till jag har pengar, då packar jag väskan o hälsar på Marie!


 FÖRBANNADE PENGAR!!!!


Gooooosh I miss it sooo..


 Nu går jag!! Vilket givande inlägg va?? NÄÄE! Sorry fö de :P



Godnatt <3

 
 
Ingen bild

maria i kumla

23 mars 2009 09:57

vet vad du menar!! ibland har man sina stunder... ditt inlägg gjorde att jag saknar dig nu!!! haha... mpste se till att träffas!!! om inte annayt får du se till att pallra dig neråt nån gång och kolla in min kägenhet!!! =P haha du som aldrig varit här!! =) pussss!!!

 
Marie

Marie

25 mars 2009 18:38

Mitt älskade hjärta! Du har all tid i världen å komma upp till mig. Känn ingen brådska. Fast hellst vill jag ha dig här på en gång =) Hihi! Miss jo!

http://www.marieeriksson.blogg.se

 
Maley

Maley

26 mars 2009 16:43

Kärlek hjärtat, kärlek! Vi ses snart! :)

http://misstrash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 14 november 2013 21:16

gör ett tappert försök o börja blogga igen... Den här gamla bloggen har ju ändå hängt med sen man var en odräglig fjortis...   ren o skär uppdatering..  Bor med Jimmy, 2 rackarns hundar, jag har kvar min skrållan som hängt med ända från tiden i...

Av Anna-Karin - 26 januari 2012 19:07

Ja jösses :) Bloggning är ju verkligen min grej ! hehe... Först ska jag besvara din fråga Eva =) Jag hade beställt en skruvdragare med diverse tillbehör till Jimmy, Å en digital fotoram, Tanken är att han ska ha fotoramen i sthlm när det finns lite b...

Av Anna-Karin - 22 december 2011 11:43

Nuuu sååå !! Snart är det julafton !=) Ska bli såå spännande o ge Jimmy julklapparna ! ;) Lurad lurad lurad, han tror han ska få nå helt annat. Hehe! =) Jag har iallafall varit lite huslig o bakat julgodis ! Rocky Road, Knäck o brända mandlar :) Skic...

Av Anna-Karin - 20 december 2011 12:44

En hes o fortfarande sjuk A-K hade precis besök av Christel, Hon har sytt sängkläder till liten.. ååh så sött det blev ! super sugen o bädda i redan nu o ta kort ! Men vet en katt som bosätter sig i spjälsängen o hårar ner då bara ! Urgulliga svärmor...

Av Anna-Karin - 19 december 2011 21:05


Tjoohej va tiden rinner iväg nu ! =) Bara 5 dagar kvar tills det är självaste julafton ! December är alldeles snart slut.. FY va jag är lycklig. Nu är vi snart inne på "rätt" månad.. Hur som helst... jag är iallafall dunder förkyld, sååå gali ont i h...

Ovido - Quiz & Flashcards